U trasportu publicu in Istanbul si riunisce in 24 centri

U trasportu publicu in Istanbul hè cuncentratu in 24 centri: a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu u travagliu di prughjettu per un totale di 24 stazioni di trasferimentu chì integraranu i sistemi di trasportu in a cità cù l'altri. L'integrazione di metro, autobus, metrobus, marmaray, tram è ferrovia serà furnita cù centri di trasferimentu di 10 milione di metri quadrati, 14 in a parte anatolica di Istanbul è 1 in a parte europea.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul organizerà una licitazione per a preparazione di prughjetti architettonici, di trasportu è di paisaghjolu di 14 stazioni di trasferimentu in a parte europea è 10 stazioni di trasferimentu in a parte anatolica. Grazie à e stazioni di trasferimentu previste in i punti di unione di e linee di trasportu cum'è metro, autobus, metrobus, marmaray, tram è rete ferroviaria, i citadini puderanu furnisce un trasportu ininterrottu in tutte e direzzione senza perde u tempu. A municipalità metropolitana di Istanbul hà iniziatu u travagliu di prughjettu. per un totale di stazioni di trasferimentu 24 chì integraranu i sistemi di trasportu in a cità cù l'altri. A Direzzione di u Pianificazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul organizerà una licitazione u 5 è u 6 di maghju per a preparazione di i prughjetti architettonici, di trasportu è di paisaghjolu di e stazioni di trasferimentu. , chì seranu i centri di sistemi di trasportu publicu. Ci hè 600 siti di custruzzione cù una dimensione di custruzzione tutale di 14 mila metri quadrati in u latu europeu, è un totale di 400 mila metri quadrati in u latu anatolianu. 10 stazioni di trasferimentu seranu custruite. cù una zona di custruzzione di XNUMX mila metri quadrati.

TRASPORTU ININTERRUPTU IN OGNI DIREZIONE SENZA PERDI TEMPU

Grazie à e stazioni di trasferimentu previste in i punti di unione di e linee di trasportu cum'è metro, autobus, metrobus, marmaray, tram è rete ferroviaria, i citadini puderanu furnisce un trasportu ininterrottu in tutte e direzzione senza perde u tempu. Sicondu e specificazioni di l'offerta, ci saranu ancu strutture suciali cum'è caffè, ristoranti è parcheggi in e stazioni di trasferimentu, induve i citadini ponu risponde à i so bisogni di ogni ghjornu. Cusì, i citadini puderanu usà u trasportu publicu lascendu i so veiculi in i parcheggi sopra o sotterranei di i centri.

A specificazione, chì stipula chì i centri di trasferimentu deve esse pianificatu per l'usu di e persone disabili, include ancu l'afforestazione di sti spazii. Dudulu, karit kavşağı, tepeçükyalı, tepeüstükhama aynılica aynkegepe, sanaktepe, sancakeport, samandlı, Yenibosna, İnibosna, Yenirli, Mahmubeşme, çobançe, Çırpıcı, tüyap, Avcılar, Kazlıçeşme da u latu europeu . , HalkalıA determinazione di u locu hè stata fatta per e stazioni di trasferimentu Başakşehir, Kayaşehir è Bahçeşehir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*