L'ambasciadore coreanu hà visitatu u direttore generale di TCDD

L'ambasciadore coreanu visita u direttore generale di TCDD: l'ambasciadore di a Corea di u Sud à Ankara CHO Yun-soo hà visitatu u direttore generale di TCDD, Ömer Yıldız, u 14 d'aprile di u 2015 in u so uffiziu.

Felicitando à Ömer Yıldız per a so nomina cum'è Direttore Generale di TCDD è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, l'Ambasciadore Yun-soo hà dichjaratu chì vulianu aumentà a cooperazione esistente trà i dui paesi in u campu di a ferrovia.

"VOLEMU COOPERARE PER A PRODUZIONE DI SETTI YHT"

Yu-soo hà dichjaratu chì hà visitatu Hyundai Eurotem Railway Vehicles Tic.AŞ, chì hè stata stabilita in Adapazarı in 2006 cù a cullaburazione di Hyundai Rotem da Corea è Hyundai Corporation, TCDD, ASAS è Haco per a produzzione di serie di treni elettrici, veiculi di ferrovia ligera. è treni d'alta velocità. Hà dichjaratu chì Hyundai-Rotem serve cum'è un ponte trà i dui paesi.

L'ambasciadore di a Corea di u Sud à Ankara, CHO Yun-soo, hà aghjustatu chì sò pronti à cooperà sia in a fabricazione sia in u trasferimentu di tecnulugia di i 80 treni d'alta velocità necessarii da TCDD.

"ASPETTEMU PIÙ INVESTIMENTI"

Esprimendu a so satisfaczione per a visita di l'Ambasciadore Yu-soo, u Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu chì era statu in Corea una volta prima è hà ancu visitatu a Cumpagnia Rotem. Yıldız hà rimarcatu chì alcuni di i veiculi di metro sò stati acquistati da Rotem è hà manifestatu u so desideriu chì a cooperazione trà i dui paesi continui sempre più.

Dichjarà chì hà accoltu a dumanda di cooperazione di l'Ambasciadore Yun-soo in quantu à i treni d'alta velocità, u Direttore Generale di TCDD, Yıldız, hà dettu chì aspettanu chì e cumpagnie coreane investanu più in u campu di e ferrovie in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*