Versu a fine in a pruduzzione di carri di merci di nova generazione

Versu a fine di a produzzione di vagoni di merce di nova generazione: Turkey Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ), chì hè autorizata in cunfurmità cù u regulamentu pertinente di l'Unione Europea per pruduce un bogie di nova generazione equipatu di un sistema di frenu integratu in cunfurmità cù u "Condizioni Tecniche per l'Interoperabilità", in casu di un risultatu pusitivu da l'ispezione di a carrozzeria di u vagone chì si terrà u mese prossimu. Hè previstu di inizià a produzzione in massa di u "vagone di merci di nova generazione" versu a fini di maghju.

A cumpagnia VUZ (Vyzkumny Ustav Zeleznicni), situata in a Repubblica Ceca è registrata in a basa di dati di l'Unione Europea, hà realizatu un auditu à TÜDEMSAŞ trà u 31 di marzu à u 1 d'aprile.
In l'ispezione, i studii di cuncepimentu di u prughjettu, i cuntrolli di input, i diagrammi di flussu di u travagliu, a pianificazione è a documentazione di u bogie per esse pruduciutu (cars executive sottu u chassis di u vagone per aumentà a capacità di carica di i vagoni è per adattà facilmente à i rails in e rùbbriche sinuose di e ferrovie) è a pruduzzione di bogie fatta cù l'aiutu di robots sò stati esaminati è a pruduzzione di u bogie hè stata realizata in u situ di pruduzzione.

L'operabilità di u sistema di gestione di a qualità applicata in a produzzione, a tracciabilità di i prudutti è di i materiali, e fasi di a produzzione è i cuntrolli di qualità realizati in queste fasi, è a so registrazione sò stati esaminati in u quadru di prublemi.
In u risultatu di l'auditu, a cumpagnia VUZ, unu di i principali organismi di certificazione in Europa, hà autorizatu TÜDEMSAŞ in cunfurmità cù a regulazione pertinente di l'Unione Europea per pruduce bogies in cunfurmità cù TSI.
U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà enfatizatu chì l'investimentu fattu in tutti l'impiegati, indipendentemente da i travagliadori è i funzionari civili, a furmazione domestica è internaziunale, e visite tecniche è esami cuntribuitu assai à l'ottenimentu di stu certificatu per a produzzione di bogie.

  • "Serà un puntu di svolta impurtante per Sivas"
    Notendu chì a riabilitazione di e zone di produzzione, i laboratorii di cuntrollu di qualità, i campi di materiale in a cumpagnia, a mudernizazione fatta cù investimenti tecnologichi è l'apertura di u Centru di Formazione di Tecnulugia di Saldatura sò i tappe di questa attività, Koçarslan hà dettu:
    "Secunnu l'accordi internaziunali chì avemu firmatu, ogni vagone di merci da esse pruduciutu in u nostru paese in 2015 deve rispettà i requisiti TSI. Era estremamente impurtante per TÜDEMSAŞ, a più grande corporazione industriale di Turchia in u settore di i carri di merci, per ottene stu certificatu per a produzzione di bogie, u cumpunente più impurtante di u vagone. À l'iniziu di maghju, una ispezione simili serà cumpletata per u corpu di vagone, è i nostri studii di certificazione seranu cumpletati à u puntu di produzzione di vagoni in cunfurmità cù TSI. Questi studii nantu à a produzzione di vagoni cù TSI seranu un puntu di svolta impurtante per u nostru paese, TCDD, TÜDEMSAŞ è Sivas. Grazie à stu documentu, avemu fattu un passu più vicinu à u nostru scopu di "Sivas serà un centru di produzzione di vagoni di merci attraversu TÜDEMSAŞ in u periodu à vene" per Sivas ".
    Koçarslan hà aghjustatu chì pensanu à inizià a produzzione in massa di i carri di merci di nova generazione versu a fini di maghju.
  • "TÜDEMSAŞ hè una bona cumpagnia è promettente"
    Rappresentante VUZ Dr. Jiri Puda hà dettu: "TÜDEMSAŞ hè una bona cumpagnia è hà un futuru promettente. Cridemu chì i nostri cunsiglii per a produzzione di bogie seranu seguiti è a nostra cooperazione cuntinueghja. Avemu avutu boni impressioni à TÜDEMSAŞ ", disse.

U cumpagnu di u prughjettu di a cumpagnia RailTur General Manager Nadir Namlı hà dichjaratu chì l'attività di furmazione intensiva, i viaghji è l'esami tecnichi naziunali è internaziunali, in breve, l'investimentu in e persone hè estremamente impurtante per ottene u certificatu TSI.

Namlı hà dichjaratu ch'ellu crede chì TÜDEMSAŞ truverà un postu in u settore di i vagoni di merci sia in i mercati lucali sia internaziunali, è aghjunse chì l'impiegati di a cumpagnia facenu grandi sforzi per sviluppà i fornitori è sensibilizà.
U 20 d'ottobre di u 22, TÜDEMSAŞ hà introduttu u prototipu di u vagone di merci di nova generazione, chì a tara hè alleggerita è 2014 tunnellate di pesu, utilizerà u sistema di frenu più avanzatu di u mondu.

2 Comments

  1. Quandu u vagone di passageri di a prossima generazione entrerà in pruduzzione, simu sempre nantu à a pila di ferru di u yavuz. I vagoni di passageri adattati per i treni d'alta velocità cù corpi d'aluminiu duveranu esse pruduciuti

  2. (Carga-Passenger) i vagoni fabbricati da filiali dapoi 60 anni vanu da l'Auropa. Qualchì settore privatu pruduce carri chì vanu à e da l'Europa .. Perchè i vagoni sò testati à l'esteru in l'ultimi anni o quelli chì venenu da l'esteru sò testati. , vagoni pruduciutu finu à l'ultimi 3-4 anni Hè statu fattu è utilizatu senza scuntrà e cundizioni per viaghjà in Auropa.Perchè l'autorizazione di fabricazione -sussidiarie-ùn hè stata presa-sicondu i termini di TSI è UIC ?. Pare chì e filiali. Anu appena principiatu a produzzione di qualità. Inoltre, ùn hè micca chjaru se TCDD o u cumitatu d'accettazione tecnicu l'hà ricevutu secondu e cundizioni internaziunali. I nostri veiculi duveranu esse fatti cù a più alta qualità in termini di trasportu seriale è sicuru. TÜDEmsaş, chì hè statu u fabricatore. per anni, aghju bisognu di u sustegnu di una sucietà privata per u prugettu? Firma di ricerca Railtur. Tuttavia, era apprupriatu per TÜDEmsaş per sustene l'imprese.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*