Hanu passatu u 1u di maghju in Konya, mettendu i binari nantu à a linea di Tram

Anu passatu u 1 di maghju in Konya, stendu Rails nantu à a Linea di Tram: Unioni Memur-Sen è Hak-İş, cunnisciuti per a so vicinanza à u guvernu, celebravanu u 1 di maghju u ghjornu di u travagliu è a sulidarità per a prima volta questu annu in Konya. Certi travagliadori cuntinueghjanu à mette rails nantu à a linea di tram, chì si trova à 100 metri da a zona di celebrazione.

Memur-Sen è Hak-İş anu celebratu u 1 di maghju u ghjornu di u travagliu è a sulidarità in Konya questu annu. I Unionisti anu celebratu in l'aria di una manifestazione in a piazza di a cità di Konya. Migliaia di travagliadori è funzionari civili di diverse cità sò stati purtati à Konya da autobus per celebrazioni. Mentre e celebrazioni cuntinueghjanu in a piazza di a cità, alcuni travagliadori anu fattu travaglii di stallazione di ferrovie nantu à a linea di tram, à 100 metri da a piazza. I travagliadori chì travaglianu in u prughjettu di rinnuvamentu di a linea di tramvia di a Municipalità Metropolitana di Konya anu passatu u 1 di maghju à travaglià.

I travagliadori anu dettu: "Oghje hè u 1 di maghju, u ghjornu di u travagliu. Ùn avete micca vacanze?" À a quistione, "Cumu ùn hè micca per voi, ùn hè micca listessa per noi. Ùn ci hè nunda da fà ". rispose in u furmulariu. I travagliadori anu pigliatu una pausa di pranzu dopu avè travagliatu finu à meziornu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*