Konak Tunnels risparmià u so costu in 10 anni

Konak Tunnels risparmiarà u so costu in 10 anni: U countdown hè principiatu per Konak Tunnels, chì darà vita à u trafficu İzmir. U tunnel, chì serà utilizatu da 40 mila veiculi à ghjornu, permetterà à a ghjente di İzmir di risparmià più di 30 milioni di lire di carburante à l'annu è pagherà in 10 anni.
I Tunnels Konak, chì allevianu u trafficu di Izmir in grande misura, seranu aperti sta settimana. Abdülkadir Uraloğlu, u 2015u Direttore Regionale di l'Autostrade, chì hà lasciatu u so travagliu per via di l'Elezzioni Generali 2, hà dettu chì u Tunnel di Konak, chì serà utilizatu da 30-40 mila vitture à ghjornu, furnisce à i residenti di Izmir più di 30 milioni di carburante. risparmiu annu. Grazie à l'entrata è l'uscita di u Tunnel di Konak, chì hè trà i prughjetti 35 prumessi per Izmir, una nova strada di transitu serà furnita in tutta a cità. A distanza trà Konak è Yeşildere serà ridutta à 5 minuti. Utilizendu a strada costiera di Izmir da l'Occidenti, Bornova, Buca, Gaziemir, KarşıyakaQuelli chì volenu andà in a direzzione di Çiğli, Kemalpaşa è Manisa puderanu attraversà Yeşildere senza entre in u centru di a cità cù stu tunnel.
U tunnel, chì parterà da Yeşildere, risalerà à a superficia trà l'Hospital di Maternità di Konak è u Museu di Archeologia di İzmir. I veiculi chì escenu da u tunnel seranu cunnessi à a Strada Costiera Mustafa Kemal usendu u ponte superiore esistente in Konak. U tunnel, chì hè calculatu per esse utilizatu da circa 40 mila veiculi per ghjornu, permetterà à a ghjente di İzmir di risparmià più di 30 milioni di lire in carburante annu. Abdulkadir Uraloğlu, 2u Direttore Regionale di l'Autostrade, hà dettu chì u tunnel, chì hà custatu 310 milioni, hà da pagà per ellu stessu in 10 anni.
I tocchi finali sò fatti
Abdülkadir Uraloğlu, u 2u Direttore Regionale, chì hà lasciatu u so postu per via di l'elezzioni, hà spiegatu i dettagli di u prugettu cusì: "Da u 20 di maghju, tutte e strade di cunnessione saranu cumplette cù ogni tipu di marcatura. À u mumentu, a tappa finale di i travaglii elettromeccanici in u tunnel hè stata ghjunta ", disse.
Uraloğlu hà dichjaratu chì cù l'apertura di u Tunnel di Konak, a suluzione di u trafficu pedonale per esse sperimentatu davanti à YKM hè stata ancu pianificata da l'Autostrade, è hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu di soprapassu speciale per i residenti di İzmir. U prughjettu hè per esse finitu, quandu hè appruvatu, serà cuminciatu immediatamente è serà finitu à a fine di l'annu. Si dice chì ci sarà una congestione davanti à YKM Konak per via di stu prughjettu, ma pò esse solu per via di u trafficu di pedoni in u primu locu. Quandu u passaghju hè finitu, stu prublema sparirà ", disse.
FATIH SENDIL
"Risolveremu u prublema di u trafficu"
Süleyman Kutay, Vice Capu di Pulizzia di u Dipartimentu di Pulizia di İzmir, incaricatu di u trafficu, hà dettu: "A carica di veiculi di Çankaya, una di e regioni cù a più alta densità di trafficu, diminuirà ancu grazia à u tunnel. I veiculi chì escenu da u tunnel seranu cunnessi à a strada Mustafa Kemal Sahil usendu u ponte superiore esistente in Konak. Tuttavia, si dice chì sta regione hè cumpressa. Cum'è a Direzzione di l'Inspection Branch, pigliaremu ogni precauzione in a regione. I nostri squadre piglianu e misure necessarie per i prublemi chì i citadini scontranu in primu locu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*