U primu di i treni d'alta velocità hà iniziatu a so spedizione

U primu di i treni d'alta velocità hà iniziatu u so viaghju: U primu di i novi treni di treni d'alta velocità di culore turchese, furniti da TCDD da Siemens è chì i test drives sò stati finiti, sò andati in serviziu oghje u ghjornu. a linea YHT Ankara-Konya.

U direttore regionale di u Trenu TCDD High Speed ​​​​Abdurrahman Genç hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì e linee Ankara-Sivas, Ankara-İzmir YHT esistenti è in corso in Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir, Ankara-Istanbul è Istanbul-Konya. , è Konya-Karaman è Hà ricurdatu chì un ordine hè statu piazzatu in u scopu di u prughjettu di furnisce 7 treni di trenu assai veloce per esse utilizatu nantu à e linee di treni d'alta velocità Bursa-Bilecik.

Esprimendu chì u primu trenu, furnitu da TCDD da YHT, hà stabilitu ordini per risponde à e dumande di i passageri, hà iniziatu nantu à a linea Ankara-Konya, Genç hà dettu: "U trenu à grande velocità, chì face u so primu viaghju oghje, hà u i più alti standard trà i so esempi in u mondu. Hè unu di i migliori veiculi dispunibuli in u mondu in quantu à u cunfortu, l'equipaggiu di sicurità, u viaghju è e caratteristiche di u veiculu. Semu entusiasmati è felici di prisentà questu à u serviziu di u nostru paese ".

Spieghendu chì i treni d'alta velocità anu i più alti standard accettati in u mondu in quantu à l'equipaggiu di sicurezza, Genç hà dettu: "A diferenza più impurtante di questu settore hè chì hè inclusu in u gruppu di treni di treni d'alta velocità è righjunghji un funziunamentu. vitezza di 320 chilometri per ora. I nostri altri treni d'alta velocità righjunghjenu una velocità di 250 chilometri à l'ora ".

Espristendu chì u trenu d'alta velocità hè adattatu per u funziunamentu di tutte e linee, Genç hà dettu chì a custruzzione di l'altri 6 treni cuntinueghja, è a consegna di l'altri treni cumminciarà in a prima mità di u 2016.

"U nostru novu trenu hà una capacità di 444 passageri"

Genç, affirmannu chì u novu trenu hà una capacità di 111 passageri, di i quali 333 hè di classa cummerciale è 444 hè di classe ecunomica, hà dettu: "Ci hè ancu un ristorante cù una capacità di 16 persone, 2 posti per sedie a rotelle, monitori d'infurmazioni di i passageri i tetti di i vagoni è i spazii per i passageri disabili in u set YHT. Ci sò intercoms per cumunicà cù u persunale ", disse.

Nutendu chì a sicurità di viaghju hè primurosa cù a rapidità è u cunfortu in u novu set YHT, chì aumenterà ancu a qualità di serviziu in viaghji trà Ankara è Konya, Genç hà nutatu chì u novu set YHT high-tech hè equipatu di sistemi di alta sicurezza, cum'è in i set YHT esistenti.

Esprimendu chì u culore turchese hè statu sceltu trà 8 culori diffirenti per u risultatu di l'indagine nantu à u situ web di TCDD in quantu à i culori di i set, Genç hà dettu chì u novu set YHT, pruduttu in Germania, hè statu purtatu à e strutture TÜVASAŞ in Sakarya è tintu. turchese.

"Semu assertivi nantu à a sicurità in YHTs"

Esprimendu chì sò assertivi nantu à a sicurità in YHT è chì ci sò dui sistemi di sicurezza, a sicurità di i veiculi è u sistema di cuntrollu di treni, Genç hà dichjaratu chì in casu di qualsiasi negatività chì pò influenzà a sicurità di a crociera in u veiculu, e misure necessarie sò pigliate automaticamente da u veiculu. sistema.

Nutendu chì ùn ci hè nisuna iniziativa in quantu à a sicurità, Genç hà dettu chì u trenu hè statu firmatu automaticamente da u sistema o chì i movimenti di u trenu sò limitati.

Rimarchendu chì e linee di Trenu d'Alta Velocità sò sottu prutezzione cù alta sicurezza da i dui lati, Genç hà dettu:

"In novu, avemu sistemi di surviglianza di càmera di sicurezza cù allarmi nantu à e nostre linee. Ankara hè monitoratu 24 ore à ghjornu da u centru. Quandu ci hè una minaccia in ogni parte di a linea di u Trenu d'Alta Velocità, una alarma hè datu è pudemu piantà automaticamente u trafficu da u nostru centru di cummandu. Inoltre, ogni matina, scannemu a linea da un latu à l'altru cù i treni di guida prima di i voli di passageri. À u mumentu, pudemu dì chì ùn avemu micca difetti o ancu di più in e misure di sicurezza chì avemu pigliatu secondu l'applicazioni in u mondu nantu à e linee YHT ".

"Vulemu chì u trenu d'alta velocità si sparghje"

Soydan Görgülü, unu di i passageri, hà dichjaratu ch'ellu viaghja sempre cù YHT perchè hà studiatu à a Facultà di Dirittu in Konya è hà dettu: "Aghju compru u primu bigliettu per u novu trenu. Mi piace assai u trenu d'alta veloce perchè furnisce un trasportu rapidu. Hè un ambiente pulitu è ​​spaziosu ", disse. Dichjarà ch'ellu si n'andò à Konya assai rapidamente, Görgülü hà dumandatu l'espansione di u trenu d'alta velocità. Görgülü hà dettu ch'ellu li piacia ancu u culore di u trenu.

Zeynep Çalık hà ancu dichjaratu ch'ella avia viaghjatu in un trenu d'alta velocità prima è hà nutatu chì preferiva u trenu d'alta velocità da u ghjornu chì u trenu d'alta velocità hè statu messu in serviziu. Spieghendu ch'ellu si n'andò à Konya cù a so figliola, Çalık hà dettu: "Hè largu, spaziosu. Hè assai bella, ci piace assai è viaghjà in famiglia tuttu u tempu. Se mi fossi andatu in autobus o in vittura, ùn saria micca pussutu purtà u mo pesciu cun mè, ma puderia piglià u mo pesciu cun mè in un trenu d'alta velocità ", disse.

Spieghendu ch'ella vive in Ankara è chì spessu viaghja à Konya in trenu à alta velocità per scuntrà cù i so amichi, Hülya Aydın hà dettu: "Sò felice di viaghjà in trenu à alta velocità. U so prugressu ci rende ancu più felici. Mi piacia assai u disignu interiore è esterno ", disse.

U Pakistani Ejaz Rasool, invece, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti à Ankara cum'è una squadra di polizia di 18 persone per riceve furmazione da u Pakistan è ch'elli sò cullati in u trenu d'alta velocità per a prima volta per visità Mevlana, aghjustendu chì anu trovu u trenu assai còmode è còmode. Rasool hà dichjaratu chì volenu vede u trenu d'alta velocità ancu in Pakistan.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*