U Trenu d'Alta Velocità piove turisti in pruvince orientali

U Trenu d'Alta Velocità purterà i turisti in e pruvince orientali: Tunceli, Elazig, Malatya è Bingol cambià a so cunchiglia cù i prughjetti da fà finu à u 2023. YHT ghjunghjerà à Elazig, "Scambio d'Albicocca" serà stabilitu in Malatya.

Mentre chì u GUVERNAMENTE hà lanciatu u novu Pianu d'Azione di l'Anatolia Orientale (DAP), l'agenzii di sviluppu anu pressatu u buttone per implementà i prughjetti in u pianu. Tunceli, Elazığ, Malatya è Bingöl averà una capacità d'esportazione annuale di 2023 miliardi di dollari è attraerà 2 mila turisti cù i prughjetti da esse realizatu finu à u 500. A regione chì ghjunghjerà u Trenu d'Alta Velocità si svilupperà rapidamente. A disoccupazione in quattru pruvince diminuirà à 8 per centu in media.

YHT, STRADA CYCLING

Per questu scopu, u Pianu d'Azzione per a regione chì copre quattru pruvince hè statu messu in vigore da l'Agenzia di Sviluppu Fırat sottu a coordinazione di u Ministeru di u Sviluppu. Eccu i punti culminanti di i passi chì svilupperanu rapidamente quattru pruvince: I carretti di bicicletta in e pruvince seranu integrati in u trasportu urbanu. Per u trasportu di passageri, a Linea di Trenu d'Alta Velocità Çetinkaya-Malatya-Yolçatı-Elazığ-Diyarbakır serà finita in 2023. A linea ferroviaria Sivas- Malatya- Elazığ- Bingöl- Tatvan serà ancu mudernizzata.

Centru di scienza in strada

Unu di i passi da piglià in u campu ecunomicu serà a creazione di una "Borsa di l'Albicocca" basatu in Malatya. Un "Museu di Storia Urbana è Civilisazioni" serà custruitu in Malatya. Un "Centru di Scienza" serà stabilitu in tutte e quattru pruvince. A sala di cinema è di teatru serà aumentata.

Attaccu turisticu in Nemrut

U turismu serà ancu in prima linea in a regione. Una strada chì unisce Malatya è Adıyaman serà custruita in u Parcu Naziunale di u Monte Nemrut. Strade per visità è centri di fede, in particulare Duzgun Baba, seranu migliurati. A Scola di Petra è u Bazar Armenu in Bingöl guadagnà u turismu.

fureste di miele

"Zone di bestiame urganizata" seranu create in a regione. A pesca sarà diffusa in i laghi di diga. "Foreste di miele" seranu stabilite in lochi cum'è Pütürge, Arguvan, Arapgir è Karakoçan. A regione diventerà un "centru di miele" è i prudutti da u polline à a gelatina reale seranu marcati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*