Breakout in Ankara, fuga in u metro

Breakout in Ankara, fuga in u metro: u trasportu ferroviariu hà iniziatu a ghjurnata cù u dulore ieri. L'espedizioni anu firmatu per 09.00 minuti per un fallimentu tècnicu in a stazione di Ankaray Dikimevi versu 30 di a matina. A stazione di Söğütözü di u metro Çayyolu, chì filtrava u tettu, hè diventatu un lavu cù l'effettu di a pioggia.

A stazione Söğütözü di u metro Çayyolu, chì Ankara Hürriyet hà purtatu prima à l'agenda cù u titulu 'Sıp Şıp Söğütözü', si trasformò in un lagu dopu a pioggia torrenziale chì era stata efficace in a cità in l'ultimi ghjorni.
Mentre i prublemi sperimentati in a linea di metro, chì sò ghjunti in serviziu l'annu passatu, ùn anu pussutu esse risolti, u tettu di a stazione di Söğütözü cuntinueghja à fughje l'acqua da parechji lochi. Mentre chì l'ufficiali chjude l'area di flussu di l'acqua cù strisce è avvirtimenti di pavimenti slippery, facenu grandi sforzi per pulizziari l'acqua accumulata cù e stuoie chì piglianu in manu.

DISABILITÀ ASCENSORE DISABILITATU

L'elevatore disattivatu di a stazione di metro, chì hà accumulatu acqua pesante dopu a pioggia, hè statu ancu disattivatu. In u pianu di l'elevatore si formava un puddle, l'entrata era chjusa cù una striscia. Hè nutate ancu chì una parte di l'acqua corrente s'hè accumulata in a seccione induve si trovanu i binari di u trenu. I citadini chì utilizanu u metro aspettanu chì u prublema di a stazione di Söğütözü, chì filtra l'acqua da parechji lochi, sia risolta.

STOPPED 30 MINUTI À L'ESCURSIONI

Un malfunzionamentu tecnicu hè accadutu in a stazione Dikimevi di Ankaray versu 09.00:XNUMX eri matina. A causa di u malfunzionamentu, i servizii di metro trà Dikimevi è Kızılay si fermanu per una meza ora. A stazione di Dikimevi hè stata chjusa à l'entrata è à a surtita cù l'annunziu fattu è e strade tracciate à l'entrata di a stazione. U trasportu di i citadini era furnitu da autobus EGO chì andavanu à Kızılay. I citadini, chì anu vultatu à e stazioni di l'autobus in a strada Cemal Gürsel per cullà nantu à l'autobus, anu causatu cunfittura di trafficu. Riagiscendu à l'arruzione in l'ora di a matina, i citadini si sò ribellati contr'à l'agglomerazione di tappe è autobus.

VIAGGIU DI PISCINA

Dichjarà chì era tardu per u travagliu per via di a disrupzione in u metro, un citadinu chjamatu Osman C. hà dettu: "Sò ghjuntu à a stazione, ma m'anu guidatu à a stazione dicendu chì era difettu. Dapoi l'ora di a matina, quelli chì aspettavanu à a fermata di l'autobus li portavanu à a strada. Mentre era in l'autobus chì venenu à a fermata, u trafficu era ancu disturbatu per via di l'intensità sperimentata. Siccomu ci sò ancu pieni l'autobus, chì eranu dighjà pieni, ci tocca à fà un viaghju di pisci. Esse tardi per u travagliu hè ancu un locu, ma i vechji è i malati chì utilizanu u metro anu da soffre di sta prova in a mattina ", disse.

"ODIU ANKARA"

E persone di Başkent, chì avianu da cuntinuà u so viaghju in autobus per via di a rottura in Ankaray, anu cuntinuatu a so reazzione nantu à e social media. Alcuni di i tweets spartuti da l'utilizatori cù l'hashtag #ankaray è #metro sò i seguenti:
@Baharcilingir: Chì vulete dì chì u metro ùn funziona micca, chì vulete dì chì tutti l'autobus sò pieni! Odiu Ankara.
@mertskaplan: I passageri sò stati bloccati in u trenu per via di a rottura in a linea di metro Ankaray. I servizii di treni ùn sò micca dispunibili.
@ecesilagul: U metro hè ancu rottu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*