Ispezione di l'asfaltu da u presidente Türel

Cuntrollu di l'asfaltu da u sindaco Türel: a municipalità metropolitana di Antalya copre a strada di cunnessione trà u distrittu di Aksu Alaylı è i quartieri di Gökdere cù asfaltu caldu.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà esaminatu i travaglii di asfaltu realizati nantu à a strada chì unisce i quartieri di Alaylı è Gökdere in u distrittu di Aksu da u Dipartimentu di i servizii rurali. Türel hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u Coordinatore di u District, İsa Akdemir. U presidente Türel hà dettu chì a strada di 3 chilometri in mala cundizione, chì hà causatu intense lagnanze da a ghjente di a regione, hè stata cuperta di asfaltu caldu, è hà dettu: "E strade asfaltate sò boni per i persone di Aksulu".
Dichjarà chì e strade di u paese si scontranu cù asfaltu caldu per a prima volta cù a Nova Legge Metropolitana, u sindaco Türel hà dettu: "Avemu dettu chì qualunque serviziu hè dispunibule in a cità, serà ancu in i paesi. Copremu e strade di gruppu di i nostri quartieri, chì sò stati paesi, cù asfaltu caldu di qualità. Ùn lasceremu micca strade di paesi senza pavimentu in Antalya ", disse. Dichjarà chì l'equipaggiu di l'asfaltu, rinfurzatu cù l'equipaggiu di custruzzione appena acquistatu, travaglia in a regione da l'est à l'ouest di Antalya, Türel hà aghjustatu chì spenderanu 2015 milioni di lire solu in e strade rurale in 100.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*