Bursa hà fattu un prufittu di 302 milioni di TL cù u so tram di pruduzzione domestica è u vagone di metro

Bursa hà fattu un prufittu di 302 milioni di TL cù i so vagoni di tram è di metro di pruduzzione domestica: a municipalità metropolitana di Bursa hà riesciutu à fà un prufittu di 302 milioni di TL scegliendu un tram di produzzione domestica è vagoni di metro per u trasportu.

Cù u sustegnu di Bursa Metropolitan, hà cuminciatu à pruduce vagoni di tram è metro. Durmazlar Cumpagnia, i trams domestici custanu a mità di u prezzu di quelli cumprati da l'Europa. Mentre chì 3 milioni 121 mila euro sò stati pagati per ognunu di i carri acquistati da a cumpagnia Bombardier, DurmazlarL'offerta di 1 milione 634 mila euro per un vagone permetterà di salvà vicinu à u 50 per centu per veiculu. L'offerta fatta da a Municipalità Metropolitana per a compra di 60 vagoni è 12 tram. Durmazlar, finiscinu a duminazione di l'imprese europee cun l'offerta di 117 milioni 837 mila 600 euro.

DURMAZLAR DIFFERENZA
U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà ancu spressu chì anu salvatu 302 milioni di TL scegliendu a marca domestica. Enfatizendu chì a cumpagnia chì travagliavanu prima per u listessu numeru di tram è vagoni hà pruduttu un prezzu di 622 milioni di TL, sta tarifa hè diminuita à 320 milioni di TL cù a preferenza di i veiculi domestici, u presidente Altepe hà dettu: "Bursa hà fattu un prufittu di 302. milioni di TL. Eccettu per l'interessu chì pagheremu, questu hè solu u prufittu di Bursa. In casu di ogni prublema, u fabricatore hè quì cù tutti i so mezi. Spergu chì Turchia sperimenti stu cunfortu da avà ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*