Çoruma hà prima bisognu di un trenu di merci.

Çorum hà prima bisognu di un trenu di merci: MHP Çorum 1st Rank Deputy Candidate Vahit Kayrıcı hà dettu chì a necessità primaria di Çorum ùn hè micca un trenu d'alta velocità, ma un trenu di merci. Parlendu à u presidente di Commodity Exchange Ali Bektaş durante a so visita d'ieri, Kayrıcı hà dettu: "Çorum deve esse cunnessu cù u mare è e diverse cità di l'Anatolia per chì a so industria pò sviluppà". disse.

I Candidati Parlamentari di u Partitu di u Movimentu Naziunale Çorum cuntinueghjanu e so visite à diverse istituzioni in u scopu di e so attività elettorali.
I candidati diputati di Çorum Vahit Kayrıcı, Sami Çam è Ali Akcan, sottu a guida di u presidente provinciale di MHP, Bekir Çetin, anu visitatu u Çorum Commodity Exchange, a sede di u Mercatu di a Pulizia, u Mercatu di verdura è di frutta di a municipalità di Çorum, u Terminal di Trattori è di l'equipaggiu agriculu, rispettivamente, è Intercity Bus Terminal. eri si ncuntrau cù i rapprisentanti di l'istituzione è i cummercianti.

Parlendu durante e visite, u candidatu diputatu di MHP Çorum 1st Rank Vahit Kayrıcı hà enfatizatu chì Çorum ùn pudia riceve abbastanza investimentu durante a regula AKP di 13 anni è hà dettu: "Çorum ùn hà micca ricevutu u ritornu di u valore chì hà datu à u Guvernu finu à avà. Dicenu chì u trenu d'alta veloce vene. Di sicuru, u trenu d'alta veloce deve vene, ma ciò chì hè impurtante per noi hè u trenu di merci. Se ùn pudemu micca stabilisce cunnessione da Çorum à u mare è diverse parti di l'Anatolia, ùn pudemu micca riceve investimenti in Çorum. Chì u trenu di merci vene in modu chì e nostre fabbriche è l'industria ponu sviluppà. Avemu lasciatu da parte l'idea di portà un aeroportu, queste persone duveranu rispunsevuli di quelli chì ùn puderanu micca avè u nome Çorum scrittu annantu à l'aeroportu di Merzifon. Se l'aeroportu è a ferrovia di una cità mancanu, serà difficiule per l'investimentu di vene in quella cità. "U populu di Çorum deve piantà sta tendenza in l'Elezzioni di u 7 di ghjugnu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*