A municipalità metropolitana di Kayseri hà affittatu 8 veiculi di u sistema ferroviariu

A municipalità metropolitana di Kayseri hà affittatu 8 veiculi di u sistema ferroviariu: a municipalità metropolitana di Kayseri hà affittatu 36 veiculi di u sistema ferroviariu da a municipalità metropolitana di Gaziantep dopu avè messu in serviziu 8 autobus novi per furnisce comodità in u trasportu publicu urbanu.

A municipalità metropolitana di Kayseri hà affittatu 36 veiculi di u sistema ferroviariu da a municipalità metropolitana di Gaziantep dopu avè messu in serviziu 8 autobus novi per furnisce comodità in u trasportu publicu urbanu. U primu veiculu chì hè ghjuntu à Kayseri hè statu pigliatu in mantenimentu à u depositu principale di u sistema ferroviariu.

Fendu una valutazione annantu à u sughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà dettu chì i veiculi di u sistema ferroviariu in affittu daranu un grande sollievu, in particulare in a linea Università-Talas, è hà dettu: "I veiculi 30 chì avemu compru per espansione a nostra flotta di veiculi di u sistema ferroviariu inizieranu. per arrivà da a fine di l'annu. Tutti sti veiculi ghjunghjeranu in 2017. Duranti stu periodu, avemu affittatu 8 veiculi di u sistema ferroviariu di a municipalità metropolitana di Gaziantep per 2 anni per scuntrà l'intensità sperimentata nantu à a linea di u sistema ferroviariu. Attualmente rinuvamu è rinnuvà sti veiculi. Prughjemu di rende prontu per u serviziu in 2 mesi è mette in serviziu soprattuttu nantu à a linea Università-Talas. Cusì, minimizeremu a densità di sta linea è prepareremu un ambiente di trasportu publicu più còmode è più veloce ". disse.

U presidente Çelik, dopu avè esaminatu u veiculu, hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u travagliu fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*