U Sistema Ferroviario Dundar Volarà u Distrettu

Dündar Rail System Will Fly the District: L'apertura di a Fiera di u Libru di u Mercuri, chì hè stata per a terza volta questu annu, hè stata fatta cù una grande participazione. L'inaugurazione tenuta in u Centru Commerciale Çarşamba Vefa Yaşam ve hà participatu da u sindaco di Çarşamba Hüseyin Dündar, u guvernatore di u distrittu di Çarşamba Caner Yıldız, u direttore provinciale di l'educazione naziunale Aytekin Girgin, u vice rettore di l'Università di 19 Mayıs Prof. Dr. Şenol Eren è u Medicu Capu di a Facultà di Medicina Mustafa Selçuk, i candidati di i partiti pulitichi è i citadini anu assistitu. Facendu un discorsu prima di l'apertura, u presidente Dündar hà dettu: "U marcuri serà u pumu di l'ochju di Samsun".

Avemu fattu GRANDI INVESTIMENTI
U mercuri u sindaco Hüseyin Dündar hà dettu chì anu fattu investimenti assai impurtanti in u distrittu è cambiatu a faccia di Çarşamba in ogni sensu cù attività suciali è culturali. Dundar hà dettu: "Sò estremamente cuntentu di l'interessu manifestatu in a nostra fiera di u libru, chì avemu tenutu per a terza volta questu annu. Siccomu questi sò un'indicazione chjara chì u nostru distrittu si sviluppa in tutti i settori, continueremu à serve u nostru distrittu realicendu travaglii impurtanti è riesciuti in i campi suciali è culturali ", disse.

U SISTEMA RAIL VENGA À U DISTRICT
Dundar, chì hà datu a bona nutizia chì anu fattu passi impurtanti in l'integrazione di Çarşamba cù Samsun è chì u sistema di Ferrovia Ligera, chì venerà in Tekkeköy in un futuru vicinu, serà riunitu cù Çarşamba; 'A reta di u sistema di Ferrovia Ligera venerà. à Çarşamba dopu à Tekkeköy. S'ellu succede, u nostru distrittu averà una riunione cumpleta cù Samsun è u mercuri ghjunghjerà in pocu tempu à l'altitudine chì si merita. I nostri investimenti sò evidenti, i nostri azzioni sò chjaru. "Questu ùn hè micca abbastanza per noi, continueremu à travaglià dura per fà di più", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*