Fiera Internaziunale di Istanbul Intertraffic

Mentre u costu annuale di l'accidenti di trafficu in Turchia righjunghji 20 miliardi di lire, sta cifra hè di circa 9 miliardi d'euros per tutti i paesi di l'Unione Europea.

A Fiera Internaziunale di Intertraffic Istanbul si terrà in Istanbul Expo Center trà 27-29 May 2015.

In a dichjarazione fatta nantu à a fiera, hè statu dichjaratu chì a Fiera Internaziunale Intertraffic d'Istanbul si prepara à riunite l'amministrazioni urbanistiche di l'Europa, u Mediu Oriente è a Turchia in u Centru di l'Expo d'Istanbul trà 27-29 May.

Hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì a Fiera Intertraffic d'Istanbul, induve l'ultime tecnulugii per a creazione di l'infrastruttura internaziunale, a gestione di u trafficu, a sicurezza stradale, i sistemi di parcheghju è e strade intelligenti seranu esposte, accoglierà più di 79 mila visitatori da 6 paesi quist'annu. In u scopu di Intertraffic Istanbul 2015 urganizata da Amsterdam RAI è UBM NTSR I novi prughjetti di cuntrollu tecnologicu destinati à riduce l'accidenti di trafficu da 50 per centu seranu ancu discututi. "Quest'annu, a fiera si focalizeghja nantu à i temi di "Trasportu" è "Gestione di Car Park", è "Trasformazione Urbana è u so Effettu nantu à i Trasporti" hè trà i temi da discutiri in u simposiu".

In a dichjarazione chì e novi offerte è investimenti per i Sistemi di Camera Elettronica (TEDES) seranu discututi in Intertraffic Istanbul, cum'è un mercatu in rapida crescita in Turchia, i seguenti sò stati nutati:
"À a fiera, induve diversi avvenimenti sò urganizati cù u sustegnu di u Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di l'Autostrade, i Municipi, a Direzzione Generale IETT, a Direzzione Generale di Sicurezza è una larga participazione di u settore privatu, un Simposiu di Gestione di u Trasportu è di i Vehicle Parking serà esse organizatu sottu u patrocini di İSPARK.

- "U costu annuale di a congestione di u trafficu à Istanbul hè di 6 miliardi di lire"

Intertraffic Istanbul Fair Advisor Prof. Dr. In a so dichjarazione, Mustafa Ilıcalı hà dichjaratu chì u costu di a congestione di u trafficu in e grande cità di Turchia, in particulare Istanbul, hè assai altu.

In cunsiderà i paesi di l'Unione Europea, Ilıcalı hà dichjaratu chì u fattu chì u trasportu publicu hè assai sviluppatu in e metropoli hà quasi eliminatu a congestione di u trafficu, è hà dettu: "Per esempiu, u costu di a congestione di u trafficu, chì righjunghji 6 miliardi TL annu in Istanbul, hè di 390 milioni. euro in Berlinu, 900 milioni di lire in Londra, "1,4 miliardi d'euros in Parigi è 2,5 miliardi d'euros in Barcelona", disse.

Dichjarà chì u costu annu di l'accidenti di trafficu in Turchia hè di 20 miliardi di lire, mentre chì sta cifra hè di 9 miliardi d'euros in tutti i paesi di l'Unione Europea, Ilıcalı hà dettu:
"A più grande causa di l'accidenti di trafficu ligati à i cunduttori chì implicanu morte / ferite hè a velocità eccessiva, cù una parte di 43 per centu. Hè destinatu à riduce l'accidenti dendu avvisi audibili à i cunduttori quandu si avvicinanu à i punti caldi di l'accidenti, in cundizioni climatichi duru, è quandu u limitu di velocità hè superatu. Stu studiu, chjamatu Sistema d'Avvisu Interattivu (IUS), hà da scopu di riduce l'accidenti causati da a velocità eccessiva da 50 per centu. L'accidenti di trafficu cù morte / ferite in Turchia anu aumentatu da 5 per centu in l'ultimi 45 anni è da 10 per centu in l'ultimi 110 anni. A rata di a pupulazione affettata da accidenti di trafficu cù morte / ferita hà righjuntu u 10 per centu in l'ultimi 163 anni. "1 milione 282 mila 745 TL di l'amende di trafficu applicate custituiscenu una velocità eccessiva".

Dichjarà chì u numeru di accidenti hè statu registratu cum'è 10 milione 28 mila in l'ultimi 1 anni, basatu annantu à 77 paesi di l'UE, Ilıcalı hà dichjaratu chì sta cifra hà righjuntu 1 milione 297 mila in Turchia.

- "I residenti di Istanbul passanu 125 ore à l'annu solu in u trafficu di sera".

Ricordendu chì secondu a ricerca realizata da l'Ingenieria di Trasportu di l'Università di Bahçeşehir in 2014, i Istanbuliti vedenu "Trasportu è Trafficu" cum'è u prublema più grande di a cità, Ilıcalı hà dettu: "Sicondu i risultati di l'indagine cù a participazione di 10 mila persone, altu. costu di a vita, mancanza di spazii verdi, prublemi di sicurità, prublemi di pianificazione. " "U prublema di 'Trasportu è Traffic', chì hè vinutu prima, lassendu daretu à parechji prublemi impurtanti cum'è, mantene a so impurtanza à l'ochji di Istanbulites, malgradu tutti i investimenti chì sò stati fatti è seranu fatti in u nostru paese ", disse.

Ilıcalı hà dichjaratu chì, ancu s'ellu ci hè statu sollievu in i prublemi di trasportu è di trafficu di Istanbul, in particulare cù l'investimenti giganti implementati di pocu tempu cum'è Linee di Treni d'Alta Velocità, Marmaray, u terzu ponte è u terzu aeroportu, sò cercate solu suluzioni per u Istanbul cresce rapidamente, aghjustendu chì l'Istambuli passanu 125 ore annu solu in u trafficu di a sera, hà dichjaratu chì in Europa sta cifra hè di 76 ore per annu è a media mundiale hè di 100 ore.

Ilıcalı hà fattu e valutazioni seguenti:

"Istanbul hè sopra à a media mundiale. In quantu à vede è valutà i risultati di sti studii in cità chì anu aduttatu suluzioni di l'ingegneria di u trafficu, e tecnulugia novi è pratiche avanzate di pianificazione urbana, Intertraffic Istanbul hè diventatu avà u puntu di scontru micca solu di Turchia, ma ancu di l'Europa è u Mediu Oriente. In particulare, i paesi europei è di l'Estremo Oriente venenu à a fiera in u scopu di Intertraffic Istanbul per presentà e so tecnulugia novi in ​​Turchia, mentre chì i paesi di u Mediu Oriente, a Russia è e repubbliche turche venenu ancu per cunnosce è cumprà a gestione Smart Urbanism Traffic and Road. tecnulugia implementata in Turchia. Mentre questi visitatori è participanti internaziunali bilaterali facenu a Turchia influente è influente in u mondu in u campu di a gestione di Smart City, a fiera mette ancu in luce nantu à i nostri guverni lucali per i so novi prughjetti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*