A stazione di Gaziantep aspetta dapoi 6 anni un trenu di passageri

A stazione di Gaziantep aspetta un trenu di passageru dapoi 6 anni: Nisun trenu di passageru ùn vene à a stazione di Gaziantep dapoi 6 anni. Ùn ci hè micca un trenu di merci per un annu. À a stazione, induve u trenu ùn si ferma micca è i rails inutilizati sò quasi persu in l'erba, circa 1 persone travaglianu, da u persunale tecnicu à u persunale di mantenimentu, da i machinisti à l'altru persunale. Circa 300 travagliadori, chì travaglianu cum'è funzionari è persunale tecnicu sottumessu à 657 in u corpu di l'istituzione statale TCDD, cuntinueghjanu u so serviziu civile in a stazione induve u trenu ùn si ferma.

A causa di u longu viaghju in trenu, i passageri ùn preferanu micca u trasportu ferroviariu. Quandu u trasportu di merci si firmò per via di a guerra in Siria, nisun trenu di passageri ùn vene à Gaziantep dapoi 6 anni è nisun trenu di merci per 1 annu. Malgradu questu, 300 persone travaglianu in a Stazione Ferroviaria di Gaziantep, induve i rails inutilizati sò per sparisce in l'erba. Murat Yücedağ, membru di u Cunsigliu Turcu di u Trasportu-Sen, chì hà fattu una dichjarazione à u nostru ghjurnale nantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì ci sò treni chì venenu à Gaziantep per spedizioni militari di carichi, anche se raramente.

RAILS POSTU IN 1960

Esprimendu chì nisun trenu di passageri ùn hè ghjuntu à Gaziantep dapoi u 2009, Murat Yücedağ hà dettu: "A causa di a guerra in Siria è l'avvenimenti di l'ISIS, i treni di merci ùn venenu micca à Gaziantep è ùn ci hè micca trasportu di merci da Gaziantep à nudda parte per ferrovia. Dapoi u 2009, nisun passageru hè statu trasportatu in Gaziantep per via di a reta ferroviaria. In altri palori, ùn ci hè statu micca un trenu di passageri à Gaziantep dapoi u 2009. Dopu à a linea ferroviaria custruita in Gaziantep in u 1960, nisun investimentu ferroviariu hè statu fattu quì. Dopu à u 1955, una rete ferroviaria hè stata stallata quì da u distrittu Narlı di Kahramanmaraş. Da tandu, i treni utilizanu sti rails per andà in Gaziantep è da quì à e pruvince orientali. Ùn ci hè micca un investimentu ferroviariu quì. U mutivu di questu hè, sicuru, chì ùn ci sò micca passageri ".

TRENI TROPPI LENTI

Dicendu chì i viaghji in trenu piglianu troppu longu nantu à i vechji binari, hè per quessa chì i citadini ùn preferiscenu micca u trasportu ferroviariu, Yücedağ hà dettu: "Perchè i binari di a ferrovia sò assai vechji, i treni si movenu assai lentamente. Per quessa, i passageri preferanu e compagnie aeree o autostrade invece di e ferrovie per risparmià tempu. Di tantu in tantu, ci sò citadini chì venenu à a stazione di treni è dumandanu i biglietti di treni. Ma questu succede assai pochi volte. A ghjente viaghjava in ferrovia mentre andava à l'armata è andava da i paesi à a cità. Ma oghje ùn hè micca u casu. A ghjente ùn usa più a ferrovia per risparmià tempu. Rail significa viaghjà assai prezzu, ma piglia assai tempu cù i treni è i treni esistenti. Pudete piglià una strada in 5 ore per ferru, in 1 ora per strada. Comu tali, i passageri ùn preferanu micca a ferrovia ", disse.

I RAIL ESISTENTI ùn sò micca adattati per u trenu di velocità

Nutendu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità ùn pò esse implementatu cù e ferrovie esistenti, Yücedağ hà dettu: "Ci hè un prughjettu di trenu d'alta velocità chì deve esse custruitu in Gaziantep. Ma stu prughjettu di u trenu d'alta veloce ùn hè micca fattu nantu à i rails esistenti. Si tratta di custruisce binari completamente novi, vale à dì una nova rete ferroviaria. Perchè i rails esistenti sò assai vechji è ùn sò micca capaci di elevà u trenu d'alta veloce. Un tunnel hè apertu da Nurdağı à u District di Bahçe di Osmaniye per u prughjettu di u trenu d'alta velocità. Siccomu i rails esistenti ùn sò micca adattati per i treni d'alta velocità, i rails resistenti à i scossa anu da esse custruitu.

FERROVIE 3 VOLTE ECONOMICI

Enfatizendu chì u trasportu ferroviariu hè 3 volte più prezzu di u trasportu stradale se a rete ferroviaria hè adattata à i bisogni di l'età, Yücedağ hà dettu: "A Turchia custruisce l'infrastruttura di u trenu d'alta velocità, ma tutti i vagoni sò compru da Spagna. Avemu a capacità o l'ingegneri di fà u trenu d'alta veloce, ma simu dipindenti di l'esternu. A ferrovia hè un cuncettu impurtante. Ùn ci hè micca una rete ferroviaria elettrificata in Gaziantep. Ci hè una linea elettrificata da Iskenderun à Sivas. Ma micca in Gaziantep. L'electricità custa un terzu di u costu di una ferrovia alimentata da diesel. A ferrovia custa ancu 3/1 di l'autostrada. In altre parolle, u trasportu ferroviariu hè più cunvene cà a strada, a ferrovia elettrica hè ancu più cunvene, ma ùn usemu micca a rete ferroviaria elettrica, ancu a vostra linea di trenu normale, sia per u trasportu di passageri sia per u trasportu di merci ", disse.

Calchì volta i MATERIALI MILITARI sò mossi

Nutendu chì ci sò raramente treni per Gaziantep, eccettu quelli chì portanu equipaggiu militare, Yücedağ hà dettu: "Ancu se assai raramente, l'equipaggiu militare o i tanki venenu quì da altre pruvince. Da quì si va in altrò. À u mumentu, pudemu dì chì a ferrovia di Gaziantep hè aduprata solu per questu scopu. Questu usu hè ancu assai raru ".

NO TRENO, 300 IMPIEGIATI

Yücedağ, chì hà datu infurmazioni nantu à a stazione induve u trenu ùn si ferma micca è u travagliu di u persunale di 300, hà datu e seguenti dichjarazioni: "L'assenza di trasportu di passageri hè qualcosa ligata à a dumanda. Siccomu i ferrovie ùn sò micca sviluppati secondu e tecnulugia di l'età, pigghianu assai tempu è i passageri ùn preferite micca longu viaghji. Hè per quessa chì ùn ci hè micca trasportu di passageri. U mutivu di a mancanza di trasportu di merci hè interamente per via di a guerra. A causa di a guerra in Siria, tutti i carichi chì avemu mandatu in Siria è in Iraq si fermanu. L'ISIS hà smantellatu i binari di a ferrovia in parechji lochi chì anu una continuazione di a ferrovia, sicuru, in e cunnessione oltre a nostra fruntiera. Hè per quessa chì u trasportu di merci si ferma ancu. Ùn ci hè statu micca trenu, passageru o merci dapoi 1 annu. Ci sò circa 300 impiegati in a Stazione Ferroviaria di Gaziantep. Questi impiegati si trattanu di l'affari sistemichi di sti lochi. Si tratta di i treni in entrata per i spedizioni militari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*