Dopu à u Trenu Outgoing

Dopu à u Trenu in uscita: residenti di Istanbul in Sirkeci-Halkalı U viaghju in trenu di trasportu, chì hà cuminciatu trà 2013-XNUMX, hè finitu in XNUMX. A linea di trenu, chì era chjusa per via di travaglii di rinnuvamentu, hè stata rimpiazzata da u prughjettu più mudernu di Marmaray. Daretu ci hè mezu seculu di storie umane...

I residenti di u quartiere chì vivenu nantu à a strada di u trenu inizialmente accoltu a chjusura di a linea cun gioia. Eranu sperendu chì si trasfurmassi in un aspettu più mudernu, più còmode. Quandu e stazioni cadevanu in silenziu, cuminciaru à sente chì tipu di marca chì a linea avia lasciatu annantu à l'anni. Per quelli chì l'utilizanu regularmente, a suburbia ùn hè micca solu un mezzu di trasportu. Hà creatu una cultura in Istanbul dapoi a so prima spidizioni, chì principia circa 50 anni fà. Passaggeri chì si scontranu à a listessa stazione à a listessa ora ogni ghjornu, zii in cappelli fedora chì si ponenu in u stessu postu è leghjenu u listessu ghjurnale ogni volta chì imbarcanu in u trenu, i zitelli chì scappanu in strada cun eccitazione ogni volta chì u trenu ghjunghje. , cummercianti chì chjamanu i so posti di travagliu dopu à a stazione... Tutti sò diventati una parte di a cultura suburbana. "Ti manca?" Quandu mi dumandu, ognuna di elli conta storie diverse. A maiò parte di tuttu, mancanu u sonu di u trenu è a folla chì vene è và à a stazione.

Quandu i travaglii di rinnuvamentu cuminciaru, l'antichi stazioni sò stati chjusi è alcuni sò stati demoliti. I passaggi sotterranei di a stazione sò sempre in usu. I cummercianti di u percorsu ùn ponu più fà affari cum'è prima. I caffè ùn anu micca u listessu buzz ch'elli avianu.

Avà, speranu chì una nova cultura emergerà nantu à a linea cù a linea di trenu più muderna.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*