L'accidenti di trafficu in Gümüşhane sò stati discututi

L'accidenti di trafficu sò stati discututi in Gümüşhane: Una riunione di sicurezza di u trafficu stradale hè stata tenuta sottu a presidenza di u guvernatore di Gümüşhane Yücel Yavuz, per valutà l'accidenti di trafficu chì anu aumentatu recentemente in Gümüşhane è discute e soluzioni.
U cumandante di a gendarmeria provinciale, u coronellu Erdal Eren, u vice-guvernatore İsmail Özkan, u capu di a polizia provinciale Orhan Kar, i funzionari di a gendarmeria è di a polizia è i capi di a filiera di l'Autostrade 101st anu assistitu à a riunione tenuta in a Sala di riunioni di u guvernu.
In a riunione, in prima parte, u Manager Regionale di Traffic Branch di Gümüşhane, Seçkin Çiçek, hà datu una panoramica completa di l'attività di ispezione realizate in 2014 è 2015 è i tipi di veiculi implicati in l'accidenti, u tempu di l'accidenti, i lochi di l'accidenti è i studii di radar. realizatu per minimizzà a perdita di vita risultante da accidenti di trafficu Una presentazione hè stata fatta cù l'infurmazioni statistiche.
Fendu una valutazione à a fine di a riunione, u guvernatore Yavuz hà dichjaratu chì quasi tutti l'accidenti sò accaduti per ragioni cum'è a velocità eccessiva, l'inconformità di e regule di trafficu, a guida in ubriacu, ùn lascià micca una distanza di seguitu abbastanza, stancu, senza sonnu è senza cura. , è aghjunghjia chì a Settimana di a Sicurezza Stradale è di u Trafficu per esse tenuta sta settimana Hà enfatizatu a necessità di realizà attività di furmazione cumpleta per sensibilizà u trafficu trà u publicu in u quadru di e so attività.
U guvernatore Yavuz hà dumandatu à i funzionari di a Gendarmeria, a Pulizzia è l'Autostrade di preparà un rapportu cumpletu in quantu à l'accidenti di trafficu, chì anu aumentatu soprattuttu in l'ultimi anni, è hà ancu urdinatu à e squadre di trafficu per aumentà l'ispezioni.
Dopu à a riunione, l'idee sò state scambiate nantu à e misure da piglià è l'arrangiamenti da fà nantu à l'autostrade.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*