Incidente disastrusu A vittura di Tram tagliata in Istanbul

Incidente disastruu in Istanbul! Tagliu di vittura di Tram: U carru è u tram si sò scontrati frontalmente cù a vittura, chì provava di passà a luci rossa nantu à u tramway in Güngören. U tram, chì pigliò a vittura sottu à l'impattu è trascinò 25 metri, si firmò cun difficultà. Dui parsoni intrappulati in u veiculu, chì era divisu in dui, sò stati salvati da i bomberi è trasferiti à l'uspidale.

L'incidentu hè accadutu in Mehmet Akif Street versu 18.30 di sera. Presuntamente, a vittura cù u numeru di piastra 34 FU 7786, chì vulia attraversà in a direzzione opposta nantu à u tramway à u lume rossu, hà scontru cù u tram chì si move in a direzzione di Güngören à quellu tempu. U tram, chì pigliò a vittura sottu à l'effettu di a scontru, ùn pudia piantà à pena dopu esse trascinatu circa 25 metri. In u risultatu di l'accidentu, a vittura s'hè sparta in dui, è duie persone, una di quale era una donna, sò stati chjappi in u veiculu.

A ghjente in u circondu hà furnitu i primi aiuti à i feriti. Allora i surdati di u focu, chì si sò ghjunti nantu à a scena dopu à l'avvisu, anu salvatu i dui feriti è li sò consegnati à e squadre mediche. Dopu à a prima intervenzione in a scena di i feriti, Bakırköy Dr. Hè statu purtatu à Sadi Konuk Training and Research Hospital.

Dopu à l'accidentu, mentre i servizii di tram si fermavanu, longu fila sò stati formati in u trafficu di i veiculi. E squadre di pulizzia sò ghjunte nantu à a scena è anu lanciatu una investigazione annantu à l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*