L'artigiani di Kayseri anu dumandatu un trenu d'alta velocità da u Ministru Işık

I cummercianti di Kayseri anu dumandatu un trenu d'alta velocità da u Ministru Işık: u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık, chì hà visitatu i cummercianti in Kayseri, hà tagliatu bacon, manghjatu u bacon affettatu è l'hà offertu à quelli chì l'intornu.

U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık, chì hà visitatu i cummercianti in Kayseri, affettatu u bacon, l'hà manghjatu è l'hà offertu à quelli chì l'intornu. Un cummerciante chì hà visitatu hà dumandatu à u Ministru Işık di purtà un trenu d'alta velocità à Kayseri u più prestu pussibule.

In u scopu di u prugramma Kayseri, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık hà visitatu i cummercianti inseme cù u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Taner Yıldız, u candidatu deputatu di u Partitu AK Kayseri Mehmet Özhaseki è altri candidati. Cù i citadini à pusà nantu à u bancu à l'entrata di Kazancılar Bazaar sohbet U Ministru Işık hà visitatu i pruduttori di pastrami. cù i cummercianti sohbet Işık affettò u bacon. Dopu manghjò u bacon ch'ellu tagliava è l'offrì à quelli chì l'intornu. Durante a visita di i cummercianti, un venditore di pastrami hà dumandatu un trenu à alta velocità per Kayseri da u Ministru Fikri Işık. U Ministru Işık hà rispostu: "Succederà".

Dopu, Işık hà bevutu tè à u gioielliere è cuntinuò e so visite à i cummercianti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*