U sistema ferroviariu di Kayseri radduppia a so capacità

U sistema ferroviariu di Kayseri radduppia a so capacità: u numeru di veiculi nantu à a linea di tram Kayseri aumenterà à 2 cù l'arrivu di 30 novi veiculi à a fine di l'annu. Cusì, a capacità di trasportu di i passageri cresce da 68 mila à 90 mila.

L'implementazione di u prughjettu di e tappe 4 è 5 di u sistema ferroviariu di Kayseri (tram) principia in 2016. Cù a cumissioni di duie altre linee novi, a capacità di trasportu ogni ghjornu in a cità duppià à 180 mila. Sicondu l'infurmazioni datu, cù l'apertura di e linee Ildem in a 2ª tappa di u prugettu è e linee Talas chì coprenu u 3ª tappa, a capacità di trasportu di ogni ghjornu hà aumentatu da 70 mila à 90 mila. L'aumentu di a dumanda hà purtatu e linee di l'Università Talas-Anayurt è Belsin-Nuh Naci Yazgan Vakıf, chì custituiscenu e tappe 4 è 5 di u prugettu, à a fase di implementazione.

Sicondu l'infurmazioni datu, a capacità di trasportu di u passageru di u sistema ferroviariu, chì hè stata messu in opera 5 anni fà, hè vicinu à 100 mila. Cù e novi linee da aghjunghje, sia u numeru di passageri aumenterà è a strada serà allargata. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà dichjaratu chì a capacità di trasportu hè prevista per aumentà à 200 mila in pochi anni è hà dettu: "U sistema ferroviariu di 17.5 chilometri, a prima tappa di u quale si estende trà Kayseri OIZ è Mimarsinan Junction in l'est di a cità, hè luntanu da risponde à a necessità, è i prughjetti chì coprenu a 2ª è 3ª tappe sò ancu implementati. In fatti, a nova linea di 2011 chilometri, chì a fundazione hè stata posta à a fine di u 9.5, partendu da Mimarsinan Junction è si estende da Beyazşehir à İldem; Dopu, una altra linea di 7 chilometri, partendu da a strada Sivas è si estende à u District di Talas via l'Università Erciyes, hè stata messa in opera. Cusì, sia l'ordine di trafficu di a cità è i servizii di trasportu publicu in a cità sò stati significativamente alleviati. Durante a pianificazione di u prugettu, a capacità di trasportu di ogni ghjornu era prevista per esse una media di 70 mila persone. Tuttavia, a capacità di trasportu di e linee esistenti hè aumentata à più di 90 mila in dui anni. Di sicuru, cum'è a necessità aumentava, u numeru di veiculi messi nantu à a spedizione hè aumentatu da 22 à 38 ". hà parlatu

L'OSB serà cunnessu à l'Università Nuh Naci Yazgan Foundation

Mustafa Çelik, enfatizendu chì a so priorità in u trasportu publicu urbanu hè u sistema ferroviariu, hà dettu: "A nostra attività Kayseri Transportation Inc. (KAYSERAY) furnisce servizii di trasportu urganizendu spedizioni in diverse rotte cù 55 stazioni è una lunghezza totale di 33.9 chilometri. Cum'è a municipalità, avemu focu annantu à i prughjetti di a 4a tappa chì culligaranu l'OSB à l'Università Nuh Naci Yazgan Vakıf via l'autobus interurbanu è l'Hospital di Kayseri City cù a linea Università Erciyes - Talas Anayurt, chì hè issa 5a tappa. I studii di fattibilità sò realizati nantu à e duie linee in a fase di implementazione, è e rotte sò determinate. Se ritenutu appropritatu, a linea Anayurt cumincià à esse stallata da l'area di u campus di l'Università Erciyes. Se no, l'ultima tappa in Talas serà attivata cum'è una strada alternativa ".

A frequenza di u volu serà ridutta à 3 minuti

Dichjarà chì a linea Kayseri OSB - Nuh Naci Yazgan si estenderà sopra Belsin à u terminal di l'autobus interurbanu, è da quì à l'Hospital di Kayseri City, chì si prepara à furnisce un serviziu cumpletu regiunale, è u campus di l'università citata, Çelik hà dettu, " Cù l'implementazione di sti prughjetti, a capacità di trasportu di ogni ghjornu duppià à 180 mila. 30 novi veiculi sò stati acquistati. À a fine di l'annu, sti veiculi cumincianu à ghjunghje. Dunque, a freccia di i voli serà ridutta à 3 minuti.

Eliminatu da quasi 900 voli in minibus

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu hà una parte impurtante in u trasportu publicu urbanu è hà dettu: "I servizii di trasportu in Kayseri sò stati realizati da autobus municipali è minibus finu à 900 finu à pochi anni fà. I minibus sò stati eliminati da u serviziu è rimpiazzati da autobus publichi. I servizii di trasportu publicu in a cità sò avà realizati in cunghjunzione da u sistema ferroviariu, l'autobus publichi chì utilizanu carburanti amichevuli di l'ambiente, è a cumpagnia di autobus municipale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*