A metro di Konya culligarà e linee YHT

Konya Metro cunnesserà e linee YHT: Konya Metro, annunciatu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, cunnetterà e linee di treni à alta velocità è e strade interurbane.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dettu chì a bona nutizia di u metro di u Primu Ministru Davutoğlu hè stata accolta cun grande eccitazione è gioia in a cità. Apuntendu chì tali grandi investimenti ùn ponu esse fatti senza sustegnu di u guvernu, Akyürek spiegò chì u Prughjettu Metro Konya salverà micca solu u presente, ma ancu u futuru di a cità in quantu à u trasportu.

TERZA PROVINCIA DOPO ISTANBUL È ANKARA

Rimarchendu chì a mobilità di i passageri è di i veiculi hè à u più altu livellu in Konya, Akyürek hà dettu: "Dopu à Istanbul è Ankara, Konya hè in a pusizione più alta in quantu à a mobilità di i passageri. Konya hè stata a prima cità à implementà u sistema ferroviariu in Anatolia. Continuemu à sviluppà e nostre linee di u sistema ferroviariu. "Konya serà a terza cità dopu Istanbul è Ankara trà e cità cù linee di metro in termini di lunghezza di linea", disse.

SERÀ INTEGRATA CU ALTRI LINEI TRENI

Akyürek hà dichjaratu chì ci hè bisognu di un metro in certe linee in Konya è hà spartutu l'infurmazioni chì a mobilità di i passageri in a cità hè di circa 500 mila. Enfatizendu chì vedenu chì a mobilità urbana di i passageri ghjunghjerà à un milione cù Metro Konya, Akyürek hà dettu:

"A custruzzione di i prughjetti principia in u quadru di u pianu maestru di u nostru Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Allora u prucessu di licitazione principia. A ghjente pò ghjunghje à Konya in pocu tempu da Istanbul, Eskişehir è Ankara via YHT. U Prughjettu Metro Konya serà integratu cù a stazione esistente è a nova stazione in costruzione. I centri di intersezzione di Antalya-Konya, Konya-Nevşehir-Kayseri treni d'alta velocità si scontranu cù Metro Konya. "Cù Metro Konya, Istanbul, Antalya, Nevşehir, Kayseri, Aksaray, vale à dì, tutta a regione, si riunisce."
A PRIMA ETAPA SERÀ COMPLETA IN 2018

Akyürek hà dichjaratu chì i travaglii seranu realizati in u quadru di l'istruzzioni di u Primu Ministru Davutoğlu, "A prima tappa serà finita in 2018 Şeb-i Arus, è tuttu serà finitu in 2019-2020". Apuntendu chì u Metro di Konya copre linee vitali, Akyürek hà dettu:

"Connetta u Campus di l'Università di Selçuk è a stazione di treni à alta velocità. Include ancu u centru di a cità è l'Università Necmettin Erbakan cum'è a seconda tappa. A terza tappa hè a linea chì si estende da Fetih Street, Ahmet Özcan Street à u distrittu di Meram. Hè statu ancu annunziatu cum'è un prughjettu chì include u stadiu, l'Hospital Beyhekim è a regione Yazır. "Cù stu prughjettu, chì hè longu 44 chilometri, u sistema di metro urbanu chì vedemu in cità impurtanti in u mondu hè trasferitu in Anatolia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*