Tunnels Konak aperti u 24 di maghju

I Tunnel di Konak si apriranu u 24 di Maghju: U Deputatu di u Partitu AK İzmir Binali Yıldırım hà dichjaratu chì i Tunnel di Konak seranu messi in serviziu u 21 di Maghju è si apre u 24 di Maghju cù a participazione di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu.
Yıldırım, chì hà fattu un esame in u Tunnel di Konak, hà passatu u tunnel da una punta à l'altru cù u midibus chì hà utilizatu è hà datu infurmazioni nantu à u tunnel à i ghjurnalisti.
Binali Yıldırım hà dichjaratu chì ci sò dui tunnel cù una lunghezza di 674 metri in u prugettu, è chì a prufundità da l'esterno à l'internu di u tunnel in u puntu più altu hè di 100 metri.
Spieghendu chì l'uscita di Yeşildere era stata finita prima, Yıldırım hà dettu:
"U costu tutale di u tunnel è e strade di cunnessione hà righjuntu 310 milioni di lire. Avemu prumessu prima di l'elezzioni in u 2011, hè stata cuminciata in quellu annu è infine finita. Siccomu hè cumplettamente abitatu, hè statu fattu un studiu attentu è meticulosu. E misure sò state pigliate à intervalli chjuchi. Per quessa, u prugettu era difficiule, cusì un travagliu meticuloso hè statu fattu per evità ogni negatività. I scavi archeologichi anu pigliatu assai tempu, soprattuttu à l'entrata di Konak. 926 tombi storichi sò stati cacciati è rimessi à a cumunità ebraica. Da u 21 di maghju, u tunelu hè prontu à serve, è speru chì u nostru Primu Ministru vene à Izmir u 24 di maghju. Si scontru cù i nostri cumpagnari di Izmir à a manifestazione di Izmir, è avemu u scopu di apre in questa occasione. Li faremu un'offerta in questa materia ".
Yıldırım hà nutatu chì a municipalità è a Direzzione Generale di l'Autostrade sò in discussioni per u passaghju in u prugettu, è chì serà custruitu dopu à l'accordu di i dettagli.
Nantu à a quistione di s'ellu ci sarà un ingressu à Kemeraltı, Yıldırım hà dettu: "Siccomu hè u prughjettu chì forma l'asse principale, u prublema di e so cunnessione internu di a cità hè fora di u duvere di l'autostrade".
Yıldırım hà dichjaratu chì i prucessi presentati in quantu à u prugettu sò stati ancu risolti in favore di l'autostrade, è chì ùn ci era micca bisognu di più espropriazione in quantu à u prugettu.
-"A nostra vista di İzmir ùn hè micca cù u badge di partitu, ma cù l'ochju di serviziu"
Quandu hà dumandatu se u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, è u sindaco di Konak, Sema Pekdaş, seranu invitati à l'apertura, Yıldırım hà dettu: "U prugramma ùn hè ancu fattu, di sicuru. Hè l'affari di Izmir, ùn ci hè micca discriminazione in u serviziu. L'altru ghjornu, u Signore presidente hà visitatu Kocaoğlu in u so uffiziu. Hà dumandatu à Kocaoğlu di fà un discorsu à l'apertura cullettiva. A nostra vista di İzmir ùn hè micca cù l'insignamentu di u partitu, ma cù l'ochju di serviziu. Konak, Alsancak, chì hè u core di İzmir, hè un bellu prughjettu chì alleviarà sta regione è trasferirà u trafficu chì vene da u circondu direttamente à Yeşildere ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*