Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Morte di u travagliu in u situ di custruzzione di u metro

Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Morte di u travagliu in u situ di custruzzione di u metro: Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Un travagliadore hè mortu per un accidentu durante i travaglii di a stazione di metro Mecidiyeköy di a Linea di Metro.

Sicondu l'infurmazioni ottenute nantu à u terribile avvenimentu, versu 03.00, Mecidiyeköy-Beşiktaş-Kabataş Mecidiyeköy Station di a custruzzione di u metro hè stata fatta in u situ di custruzzione. Hè statu dichjaratu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, u presidente İBB, Kadir Topbaş, chì durante i travaglii di a custruzzione di u metro, chì i fundamenti sò stati posti ieri, Adil Kolukısaoğlu di 32 anni, chì era sedutu à u latu di a macchina di custruzzione, Il aurait perdu l'équilibre et est tombé sur le sol en béton.

Kolukısaoğlu, chì ùn era micca nutatu da l'operatore di a macchina di custruzzione, hè mortu tragicamente per esse sottu à a macchina occupazionale. I culleghi di Shift anu pigliatu Adil Kolukısaoğlu da sottu à a macchina di custruzzione è immediatamente signalatu a situazione à a polizia è à e squadre mediche.

I squadre medichi chì sò ghjunti à a scena di l'accidentu determinanu chì Kolukısaoğlu hè mortu. U corpu senza vita di Adil Kolukısaoğlu hè statu purtatu à a Morgue di l'Istituzione di Medicina Forense cù u veiculu funebre chì appartene à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) subitu dopu l'investigazioni di u Procuratore Pùblicu. Mentre hè statu amparatu chì Adil Kolukısaoğlu hè maritatu è hà un zitellu, l'inchiesta di a polizia in l'incidentu cuntinueghja.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*