A linea di u sistema di ferrovia Meydan-Aksu hè un secondu bughju neru per Antalya

A linea di u sistema ferroviariu Meydan-Aksu hè un secondu buche neru per Antalya: l'urbanista è l'architettu Erhan Öncü, chì hà servitu cum'è consultante in u Pianu Maestru di Trasportu di Antalya fattu in u 2013, hà dettu chì l'intersezioni multi-livellu in a cità turistica ùn risolveranu micca. prublema di trasportu urbanu.

Öncü hà dichjaratu chì l'intersezioni creanu novi prublemi è chì i sistemi ferroviari è autobus esistenti duveranu esse operati in modu più efficiente per risolve u prublema di trafficu.

Parlendu à a cunferenza intitulata "Antalya Transportation Master Plan" urganizata da Antalya City Monitoring Platform at Antalya Bar Association, Öncü hà dettu chì l'intersezioni multi-piani custruite in Mevlana Junction è a strada circundante sò contrarie à l'attuale Pianu Maestru di Trasportu, è in questu. pianu, ùn ci sarà micca u trasportu ferroviariu in u centru di a cità di Antalya finu à 2030. ricurdò chì u sistema ùn hè micca cunsigliatu. Descrivendu l'attuale sistema ferroviariu Fatih-Meydan cum'è un "bucu neru" chì ingoia u bilanciu di a cità, Öncü hà dettu: "Cù Antray, chì hà una capacità di 15-18 mila passageri per ora, 3-5 mila passageri ponu esse trasportati per ora. postu chì l'applicazione di linea di cunnessione hè stata annullata. Antray hè un investimentu chì ùn copre ancu e so spese operative. Per chì stu sistema ferroviariu sia utilizatu in modu efficiente, l'usu di e linee di alimentazione di rota di cuscini deve esse incuraghjitu. Sicondu a legislazione di u trasportu, una nova linea di ferrovia ligera deve avè una capacità di trasportu almenu 7 mila passageri per ora in l'annu chì principia u serviziu ". disse. Öncü hà dichjaratu chì u Ministeru di u Trasportu è di l'Urbanizazione hà iniziatu un investimentu in u sistema ferroviariu trà Meydan-Aksu, contru à a regula detta, sottu u pretestu di EXPO 2016, è hà criticatu sta situazione, aghjustendu: "Questu investimentu serà un secondu buccu neru per Antalya. ." disse.

Öncü hà ancu enfatizatu chì seria una perdita di risorse pubbliche per a Municipalità Metropolitana di Antalya per tene una offerta per u novu pianu cun un prezzu stimatu di 2013 milioni di TL prima chì u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè entrata in vigore in 10, perde a so attualità, è cuntinueghja cusì: "A Municipalità Metropolitana di Antalya hà un prughjettu di dui anni cù una squadra di esperti da u so propiu In u risultatu di u studiu, u Pianu Maestru di Trasportu di Antalya, finitu in 2013, hè statu appruvatu per a prima volta in Turchia, simultaneamente cù Pianu Maestru di Sviluppu, à a stessa riunione di u cunsigliu. U Pianu Maestru di Trasportu, chì hè statu ottenutu da a Municipalità Metropolitana cù a squadra tecnica chì hà creatu in a so propria urganizazione ricevendu servizii di cunsulenza da noi, hè statu accettatu prima in l'Assemblea Metropolitana è dopu in u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) in 2013. Stu pianu hè statu fattu per un totale di 0.7 milioni. Avà, volenu offre un novu pianu di trasportu cù un costu stimatu di 10 milioni di TL per rispettà a legislazione nantu à l'intersezioni multi-piani è l'investimenti di u sistema ferroviariu chì anu fattu senza piglià stu pianu in cunsiderazione. Questa iniziativa hè una perdita di risorse publica. "Invece di u novu pianu, serà abbastanza per aghjurnà u pianu attuale cù a squadra di esperti chì hà fattu u pianu in u 2013 in a municipalità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*