U centru di sci Palandoken hè statu privatizatu

A stazione di sci di Palandöken hè stata privatizzata: e proprietà immobiliari in Palandöken Ski Resort è Konaklı Ski Resort seranu privatizate per 49 anni da u metudu "Grant of Operating Rights".

Sicondu l'annunziu di l'Amministrazione di Privatizazione publicatu in u Gazzetta Ufficiale, i beni immobili, piste, ascensori è sistema di neve artificiale in u Palandöken Ski Resort in u distrittu Palandöken d'Erzurum sò stati cuncessi u "dirittu di operazione" per 49 anni, è l'assi cumpresi i veiculi mobili. , l'equipaggiu è l'attrezzi Serà privatizatu in tuttu u metudu di "vendita".

E proprietà immobiliari, piste, ascensori, sistema di neve artificiale in Konaklı Ski Resort sò stati venduti in tuttu da "cuncedendu diritti di operazione" per 49 anni, è l'assi cumpresi i veiculi mobili, l'equipaggiu è l'attrezzature è e proprietà immubiliarii zonate cum'è zona di facilità turistica in U paese di Konaklı hè statu vendutu in tuttu.

A quantità di guaranzia pruvisoria per e facilità in quistione hè stata determinata cum'è 500 mila dollari, è u prezzu di e specificazioni di l'offerta è i ducumenti promozionali hè statu determinatu cum'è 5 mila lire.

L'offerta si svolgerà per via di negoziazione ricevendu offerte in buste sigillate è mantenendu negoziazioni. Se ritenutu necessariu da a cumissioni di l'offerta, l'offerte ponu esse concluse à l'asta cù a participazione di l'offerenti chì i negoziati di negoziazione cuntinueghjanu.

L'offerta per Palandöken Ski Resort Tender è Konaklı Ski Resort Tender seranu presentate separatamente. E entità giuridiche è i gruppi di joint venture ponu participà à l'offerta. E persone reali è i fondi d'investimentu privati ​​​​puderanu participà cum'è membri in un gruppu di joint venture chì include almenu una entità giuridica.

Per candidà per a prequalificazione è participà à l'offerta, i participanti preparanu e so offerte cù i ducumenti richiesti in cunfurmità cù e tematiche specificate in u specificazione di l'offerta è li trasmettenu à l'Amministrazione entro u 30 di ghjugnu à 17.00 à u più tardi.