U prughjettu di u trenu d'alta velocità Malatya hè in valutazione

U prughjettu di u trenu d'alta velocità di Malatya hè in a fase di valutazione: u vicepresidentu di u Partitu AK è u deputatu di Malatya Öznur Çalık, dichjarà chì anu purtatu grandi investimenti in Malatya finu à avà, hà dettu: "Avà ci hè a bona nova di i treni d'alta velocità. E valutazioni di l'offerta sò attualmente in corso. E valutazioni seranu compie in pocu tempu è Malatya si scontra cù u trenu d'alta velocità, chì hè un sognu ".

Öznur Çalık, Vicepresidente di u Partitu AK è deputatu Malatya, hà visitatu Nurettin Öndeş, u presidente regiunale di l'Unione Demiryol-İş è u rappresentante di u Rappresentante Provinciale di Türk-İş, inseme cù i so membri di u partitu, in u scopu di l'attività elettorale.

U NAZIALISMU ESISTE IN 81 PROVINCIA

"Avemu bisognu di guardà a storia di e Ferrovie Statali in Turchia è ringrazià quelli chì anu rinvivitu sta storia". Çalık hà dettu: "U viaghju in ferrovia chì hà iniziatu in u 1856 durante u regnu di Sultan Abdülhamit Han, per furtuna, hà guadagnatu impulsu solu durante u regnu di Gazi Mustafa Kemal, è dopu, hè statu rinvivitu da u 2002 cù u guvernu di u Partitu AK. Avemu una visione per ghjunghje à una lunghezza totale di 3 mila chilometri per u 500, custruendu 8 mila chilometri di ferrovie, cumprese 500 mila 13 chilometri di ferrovia ad alta velocità, 2023 mila 25 chilometri di ferrovia d'alta velocità è mille chilometri di ferrovie convenzionali. Perchè dicu questu? 12 anni di stabilità sò assai impurtanti per noi, è a stabilità furnita per a ferrovia hè ancu assai impurtante. U risultatu più impurtante di 12 anni di stabilità hè statu u serviziu. A sentenza più impurtante di u naziunalismu hè statu u serviziu. Sò chì ci sò persone chì parlanu di naziunalismu, incalcu questu ; u naziunalismu hè di esisti in 81 pruvince di u paese, di esisti in 780 mila chilometri è di serve stu paese, per revelà a visione di u 2023. U naziunalismu hè di serve a terra chì amate ", disse.

FAST TRAIN SU EVALUAZIONE

Dichjarà chì u guvernu di u Partitu AK attribuisce una grande impurtanza à u trasportu, Çalık hà fattu e seguenti dichjarazioni; "A ferrovia hè u nostru modu di trasportu più impurtante, avemu fattu a via aerea u modu di a ghjente, avemu traforatu e muntagne nantu à e strade, è u nostru scopu attuale in e ferrovie hè di portà una reta di ferru di 25 mila chilometri à a nostra strada. paese. Chì ci hè avà ? Ci hè u trenu d'alta veloce bona nutizia per a nostra Malatya chì tutti anu aspittatu. Ringraziu tutti i mo amichi. Vogliu ringrazià i nostri Ministri Binali Yıldırım è Lütfi Elvan. Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente di u sindicatu Nurettin Öndeş è u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman per i so sforzi per uttene u trenu d'alta velocità à a reta di Malatya. U 14 di ghjennaghju di u 2015, u prughjettu di u trenu d'alta veloce trà Malatya è Sivas hè andatu in offerta. E valutazioni di l'offerta sò attualmente in corso. Queste valutazioni seranu compie in circa 1 o 1,5 mesi. Riuniteremu ancu u trenu d'alta velocità, chì hè un sognu per a nostra Malatya, cù u nostru populu. Dopu à a cunclusione di l'offerta di prughjettu, cunsideremu l'offerta di custruzzione. U trenu d'alta velocità chì vene à Malatya deve ancu ghjunghje à a Strada di a Seta. Per quessa, u nostru stimatu primu ministru hà datu a bona nova di u trenu d'alta velocità trà Malatya è Elazig.

TRENU COMMUNALE Trà MALATYA-ELAZIG

Dichjarà chì stanu ancu travagliendu per mette un trenu suburbanu trà Malatya è Elazig, Çalık hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu l'hà pigliatu à l'agenda durante a visita di u nostru Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan à Malatya. Avemu dettu chì avemu bisognu di treni suburbani, cumpresi i nostri studienti chì studianu in Elazığ, studienti chì studianu in Malatya, è i trasporti di ogni ghjornu. I nostri travaglii di treni suburbani truveranu risposte ", disse.

BONA VOLONTÀ DI STAFF À I FERROVIARI

Çalık hà dettu: "Avemu reclutatu i nostri travagliadori nantu à e nostre autostrade. Aghju dettu ancu à u cungressu di l'Unione Ferroviaria-Is, ciò chì hè dopu, vogliu chì sapete chì ci hè un studiu nantu à i nostri travagliadori tempurane nantu à a ferrovia, chì farà un volu veloce cum'è l'autostrada è a linea aerea. Se Allah vole, u nostru stimatu Primu Ministru sparterà cun voi a bona nutizia per i nostri travagliadori temporanei nantu à e ferrovie dopu à l'autostrade ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*