A riunione UIC -RAME hè stata tenuta in Ghjordanu

A riunione UIC -RAME hè stata tenuta in Giordania: u 9 di maghju 15 in u Mar Mortu, a 15a Reunione di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente (RAME) UIC, chì hà riunitu 3 cumpagnie ferroviarie di 2015 paesi membri di l'Unione Internaziunale di Ferrovie, hè stata tenuta u XNUMX di maghju XNUMX. Ghjurdania.

U Ministru di i Trasporti di u Regnu di Ghjordanu, Dr. À u Workshop UIC RAME nantu à "Signalization and ERTMS, Solution Propositions for the Middle East - Asset Management" tenutu sottu l'auspici di Lena Shabeb; U presidente è u direttore generale di TCDD, Ömer Yıldız, è ancu rapprisentanti di l'Arabia Saudita, Qatar, Afganistan, Giordanu è Aqaba Railways, u direttore di l'Uffiziu Regionale UIC, i ferrovie membri è i funzionari UIC anu assistitu.

U Direttore Generale di TCDD, Yıldız, hè statu elettu presidente di u Cunsigliu Regionale UIC Middle East (RAME).

Ömer Yıldız, chì hè statu elettu presidente di RAME cum'è Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD, hà dichjaratu in u so discorsu à a riunione chì a Regione Mediu Oriente hè diventata una regione attiva cù l'investimenti fatti in u campu di a ferrovia.

Dichjarà chì l'Iran vigilà à rinfurzà e so cunnessione cù i so vicini in u trasportu ferroviariu, chì hè attualmente attivu, cum'è in l'ultima cunnessione cù u Turkmenistan, Yıldız hà dettu chì in più di a cunnessione à alta velocità di i lochi santi in l'Arabia Saudita, lucale è prughjetti inter-paese in i Paesi di u Golfu sò admirabili.

"U Settore Ferroviario guadagna sempre più impurtanza in a regione"

Toccu à i sviluppi chì sò accaduti in u settore ferroviariu in Turchia in l'ultimi anni, Yıldız hà enfatizatu chì i prughjetti realizati in cunjunzione cù l'investimenti fatti in u settore ferroviariu in u nostru paese per l'ultimi 12 anni sò unu di l'indicatori più impurtanti di l'impurtanza data à u settore ferroviariu in a nostra regione.

U Direttore Generale di TCDD, Yıldız, à a fine di u so discorsu, hà aghjustatu chì TCDD serà apertu à una stretta cooperazione da avà, cum'è hè stata finu à avà, cù u pensamentu chì tutti questi avanzamenti è avanzamenti in a regione beneficaranu tutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*