I mega prughjetti di a Turchia

Mega prughjetti di a Nova Turchia: Mega prughjetti chì guidanu u sviluppu ecunomicu di Turchia sò entrati in opera unu per unu. I prughjetti mega cù una dimensione tutale di più di 100 miliardi di dollari anu cambiatu a faccia di e cità è diventanu simboli di a Nova Turchia. Mentre Marmaray, Ponte Yavuz Sultan Selim, 3rd Airport, Tunnel Eurasia è Treni d'Alta Velocità (YHT) portanu a Turchia à a cima di u mondu in u trasportu, a dipendenza straniera da l'energia diminuirà cù Mersin Akkuyu è Sinop Nuclear Power Plants. I prughjetti di visione cum'è Canal Istanbul feranu ancu grandi cuntributi à u paese.

MARMARAY

A linea di Marmaray hè stata custruita trà Ayrılık Çeşmesi è Kazlıçeşme cù tunnellati di tubi custruiti in u fondu di u Bosforu. Quandu hè finitu, serà di 76 chilometri. HalkalıA sezione di 14 chilometri di Marmaray, chì trasporterà u trafficu di Istanbul trà Gebze è Gebze via u sistema ferroviariu, hè stata messa in serviziu u 29 d'ottobre di u 2013. Marmaray, cù un investimentu di 5 miliardi di dollari, serve 1.5 milioni di Istanbuliti à ghjornu.

  1. AEROPORTU

2013rd Airport, chì a so offerta hè stata vinta da a joint venture Cengiz-Kolin-Limak-Kalyon Mapa in u 22 per 125 miliardi 3 milioni d'euros, per aumentà u putenziale turisticu è cummerciale di Turchia è di trasfurmà a superiorità di u passageru di u passageru da a Germania utilizendu a situazione geografica di Turchia. Quandu hè cumpletu, serve 2018 milioni di passageri annu. Serà unu di i più grandi aeroporti in u mondu quandu vene in serviziu.

  1. PONTE

U ponte Yavuz Sultan Selim, custruitu à u nordu di u Bosforu, chì cunghjuntarà l'Europa è l'Asia cù rails, chì permettenu à u trenu chì partenu da Londra per ghjunghje à Pechino, è induve passeranu ancu i veiculi à roti, hè diventatu unu di i simboli di a Nova Turchia. U ponte YSS, chì hè ancu u ponte più largu è longu di u mondu cù una larghezza di 59 metri è una altezza di 320 metri, serà cumpletu u 29 ottobre di u 2015.

TUNNEL EURASIA

U passaghju di tubu sottu u Bosforu hè custruitu per l'automobile cù u Tunnel Eurasia. I lati europei è asiatichi seranu cunnessi l'un à l'altru cù u tunnel custruitu 300 metri à u sudu di Marmaray. Cù u tunnel chì deve esse cumpletu in u 2015, u trafficu d'Istanbul guadagnerà un spaziu di respirazione pigliendu 5.5 chilometri sottu terra in 5.5 minuti. U trafficu à l'uscita di u tunnel serà gestitu cù sistemi intelligenti. Questu costarà 1.3 miliardi di dollari.

12 CITTÀ CU CENTRI DI ATTRAZIONE

In u scopu di u travagliu realizatu da u Ministeru di u Sviluppu, u guvernu allarga u scopu di u prugramma di i centri di attrazione per riduce a migrazione è creà novi cità. U prugramma, chì e so implementazioni piloti sò in corso in Diyarbakır, Erzurum, Van, Şanlıurfa è Gaziantep, serà spargugliatu in 12 pruvince. Cù u centru di attrazione per esse creatu, tuttu in l'Occidenti serà ancu dispunibule in queste pruvince. In più di i sforzi per aumentà l'impieghi in queste cità, l'obiettivu hè di revelà a trama tradiziunale sguassendu u centru storicu di a cità di strutture distorte.

2 cità novi per Istanbul è Ankara

Una cità cù una populazione di 500 mila serà stabilita da i dui lati di u Canal Istanbul, unu di i prughjetti di visione di Turchia. U limitu di u pianu serà 5 + 1, escludendu ville è centri cummerciale. U canale di 400 metri di larghezza è 25 metri di prufundità, chì parterà da u lavu Küçükçekmece, serà cunnessu cù u Mari Neru. Cù u prughjettu chjamatu 'Guneykent', Ankara serà datu una nova cità di 500 mila persone.

GAP BLACK SEA HIGHWAY

Unu di l'investimenti giganti chì u guvernu travaglia in quantu à u trasportu hè a cunnessione di a Strada Costiera di u Mari Neru à a Regione di l'Anatolia Sud-Est. Tutti i tunnelli trà u Mari Neru Orientale è a Regione di l'Anatolia Orientale seranu cunnessi l'un à l'altru è una autostrada serà custruita. Cù queste autostrade, 9 cità in a Regione di l'Anatolia Sud-Est seranu cunnessi cù u Mari Neru. Nant'à sta strada, hè custruitu u terzu tunnellu più longu di u mondu è u tunnellu più longu di Turchia, cù una lunghezza di 15 chilometri in forma di tubu doppiu.

CENTRALE NUCLEAR SINOP

A cumpagnia giapponese Mitsubishi Heavy Industries hà da custruisce a centrale nucleare in Sinop per 22 miliardi di dollari. U costu di e duie centrali nucleari previste per esse stabilitu in Sinop è Mersin hè calculatu cum'è 42 miliardi di dollari. 10 mila persone seranu impiegati in a custruzzione di a seconda centrale nucleare.

PONTE NISSIBI

U ponte Nissibi, unu di i ponti più lunghi di u mondu chì unisce Adıyaman è Şanlıurfa, hè statu apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 21 di maghju di u 2015. U ponte di Nissibi, chì a custruzzione hà iniziatu in u 2012, hè passatu in a storia cum'è u 610u più grande ponte sospesu in Turchia, cù una lunghezza di 24 metri è una larghezza di 3 metri.

CANALE ISTANBUL

Un canale di 45 chilometri serà apertu trà u Mari Neru è Marmara per riduce a densità di navi di carica è cisterna chì passanu per u Bosforu è per creà una nova zona di attrazione in a cità. Cusì, u trafficu di cisterna in u Bosforu serà impeditu è ​​novi spazii viventi seranu creati in a zona di 450 milioni di metri quadrati induve u prugettu serà custruitu. U settore di a custruzzione serà rivitalizzatu è un grande valore aghjuntu serà furnitu à l'ecunumia turca. Mentre u costu di Canal Istanbul hè determinatu cum'è 10-15 miliardi di dollari, a figura hè prevista per ghjunghje à 50 miliardi di dollari cù prughjetti integrati. Un totale di 15 mila persone seranu impiegati durante u prucessu di custruzzione.

TRACversazione di u Golfu

U travagliu di l'autostrada, chì facilità assai u trafficu nantu à l'autostrade TEM, D-100 è E-130 trà Istanbul è Izmir, cuntinueghja à piena velocità. A Baia di Izmit serà attraversata da u mare cù un "attraversu di u golfu" senza navigà. Quandu tutte e cunnessione di l'autostrada di u Prughjettu di u Golfu sò finite, ghjunghjerà una lunghezza di 427 chilometri. Cù u prugettu, a distanza trà Istanbul è Izmir serà ridutta da 8 ore à 3.5 ore per strada.

TRENU ALTA VELOCITA

A prima tappa di u prugettu, chì hè stata iniziata per portà a reta di trasportu ferroviariu in Turchia da a tecnulugia di l'anni 1930 à e strutture di l'oghje, hè stata aperta nantu à a linea Eskişehir-Ankara. A distanza trà Ankara è Istanbul hè diminuita à 3.5 ore cù YHT. In seguitu, a linea Istanbul - Konya hè stata aghjuntu à sta linea. Cusì, u tempu trà Istanbul è Konya hè stata ridutta à 4 ore è 15 minuti. U travagliu cuntinua per espansione a reta YHT.

CENTRALE NUCLEARI AKKUYU

Unu di i più grandi passi chì salverà a Turchia da a dependenza straniera in l'energia hè stata fatta cù a centrale nucleare. Una cumpagnia russa custruirà Akkuyu, chì serà a prima centrale nucleare di Turchia, è investirà 20 miliardi di dollari. A cerimonia di inaugurazione di u portu induve a centrale nucleare serà custruita hè stata recentemente.

AEROPORTU SUL MARE

Dopu à 51 anni di bramosu è a difficultà di custruisce un aeroportu in a geugrafia muntagnosa di u Mari Neru, hè stata custruita nantu à u mare per l'usu cumunu di Ordu è Giresun. L'aeroportu, chì custava 350 milioni di TL, hà fattu a storia cum'è u primu aeroportu in Europa è u terzu in u mondu à esse custruitu nantu à u mare. U sicondu hè previstu per Rize.

INSIGNAMENTE

A fundazione di u Prughjettu Trans-Anatolian Plain Gas Pipeline (TANAP), chì trasportarà u gasu naturale estratto da u campu di Shah Deniz-2 in Azerbaigian attraversu 1.850 pruvince di Turchia longu una linea di 20 chilometri è u trasportarà in Europa, hè stata stabilita. in Kars dui mesi fà. U prughjettu di 10 miliardi di dollari hà da assicurà a sicurezza energetica di l'Europa è hà una cuntribuzione significativa à l'ecunumia turca. U costu di u prugettu ghjunghje à 45 miliardi di dollari dopu chì tutte e tappe sò finite.

FERROVIARIA BAKU-TIFLIS-KARS

U Prughjettu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), a custruzzione di u quale hà iniziatu in u 2008 è unisce a Cina è Londra via Marmaray dopu a fine, hè ghjuntu à a so ultima tappa. Una volta chì a linea diventa operativa, hè previstu di trasportà 1 milione di passageri in a prima fase.

 

1 Comment

  1. Una volta a linea Baku Tbilisi Kars hè finita, i voli ponu esse fatti da Istanbul è Izmir à Baku cù i YHT hibridi chì saranu dispunibili.U Mar Caspiu, Egeu è Marmara si scontranu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*