Viaghjà ogni ghjornu da a casa à a scola cù YHT

Viaghjà ogni ghjornu da a casa à a scola via YHT: I servizii di Trenu d'Alta Velocità (YHT), operati mutualmente trà Eskişehir è Ankara, Konya è Istanbul, furniscenu ancu una grande comodità à i studienti universitari.

In particulare alcuni di i studienti chì a casa di a famiglia hè in Ankara o Konya, partenu da YHT in a mattina è venenu à Eskişehir, è tornanu cù u stessu veiculu à a fine di e so classi.

Anadolu University (AU) Rector Prof. Dr. In a so dichjarazione à u currispundente AA, Naci Gündoğan hà dettu chì i servizii YHT trà Eskişehir è Ankara anu furnitu un aumentu significativu di u numeru di studienti.

Dichjarà chì a maiò parte di i studienti fora di a pruvincia venenu in AU da Ankara, Gündoğan hà ricurdatu chì i servizii YHT nantu à a linea d'Istanbul cuminciaru in lugliu di l'annu passatu è hà dettu: "Istanbul hà un putenziale seriu per i studienti. "Pensu chì un numeru significativu di studienti vene da Istanbul perchè migliurà e facilità di trasportu hè impurtante per i studienti", disse.

Gündoğan hà infurmatu chì alcuni di i studienti ùn sò micca stati in Eskişehir. Dichjarà chì YHT hè un strumentu impurtante per questi studienti, Gündoğan hà dettu:

"Venu è vanu in 1,5 ore. Questu hè un pocu difficiule in prima per Istanbul, ma se avete classi in certi ghjorni di a settimana per Ankara è Konya, questa hè una seria opportunità. Pensu chì l'aumentu di i servizii di treni d'alta velocità hà da creà una attività seria in u periodu à vene. L'università in Istanbul ùn ponu più gestisce a carica di i studienti. "Eskişehir diventerà una alternativa seria per i nostri ghjovani chì campanu in Istanbul è vanu in università vicine per studià".

  • "YHT hà permessu à Eskişehir di diventà una intersezzione"

Università Eskişehir Osmangazi (ESOGÜ) Rettore Prof. Dr. Hasan Gönen hà ricurdatu chì tutti i voli YHT passanu per Eskişehir.

Indittendu chì questu hè un grande vantaghju, Gönen hà dettu: "YHT hà permessu à Eskişehir di diventà una intersezzione".

Gönen hà dichjaratu chì, grazie à YHT, Eskişehir hè diventatu un suburbiu di Ankara è chì u trasportu hè impurtante per i studienti, è hà dettu:

"Avemu studienti chì facenu colazione cù e so famiglie, ghjunghjenu à a classe è cenanu a sera. A maiò parte di u portfolio di studienti di a nostra università hè custituita da studienti di Ankara. Stimu chì l'Università Eskişehir Osmangazi accetterà più studienti grazia à i novi voli da Istanbul è Konya. Studienti furmati è di altu puntu da Ankara è Istanbul venenu in a nostra cità. Quandu i studienti venenu à a nostra facultà medica è a facultà di ingegneria da e unità principali di a nostra università cù punteggi megliu, cuntinueghjanu à esse in u serviziu di u nostru paese è cuntinueghjanu à serve in cundizioni megliu. Dunque, pensemu chì YHT farà cuntributi assai impurtanti à a nostra università ".

  • I studienti sò soddisfatti di YHT

Taha Yasin Gediksiz, un studiente di 3rd annu in ESOGÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Finance, hà dichjaratu chì a so famiglia vive in Ankara è chì viaghja da è da Ankara in trenu à alta velocità per 3 anni.

Spieghendu chì hà cuminciatu à aduprà treni d'alta velocità quandu hà cuminciatu à a scola, Gediksiz hà dettu: "In Ankara, a stazione di treni hè vicinu à a mo casa è quì hè cunsideratu vicinu à a mo scola. Puderaghju da quì, esce da quì è ghjunghje subitu à a mo casa. Aghju utilizatu un autobus una volta per 3 anni. L'aghju utilizatu perchè ùn pudia truvà un postu in u trenu. "Aghju aduprà u trenu d'alta velocità perchè hè faciule d'arrivà è u tempu di viaghju hè cortu", disse.

Aydan Çınar, un studiente di 3u annu in AÜ Facultà di Economia è Scienze Amministrative, Dipartimentu di Economia, hà dichjaratu ch'ella studia in Eskişehir per 4 anni è a so famiglia vive in Ankara.

Çınar hà dichjaratu ch'ellu stava in Ankara è andava à e classi ogni ghjornu grazia à u trenu d'alta velocità, è disse: "Questa comodità di trasportu hà iniziatu l'annu ch'e aghju intrutu in l'università. Grazie à a carta YHT, possu andà à e mo classi da Ankara senza difficultà. "Aghju u colazione in casa, è aghju ancu l'uppurtunità di cena cù a mo famiglia", disse.

Ömer Dağlar, un studiente anzianu in a Facultà di Ingegneria è Architettura ESOGÜ, Dipartimentu di Ingegneria Civile, spiegò chì hà campatu in Istanbul è hà utilizatu u trasportu d'autobus finu à l'annu passatu.

Dichjarà chì hà cuminciatu à aduprà YHT cù i voli di Istanbul, Dağlar hà dettu: "Siccomu u trafficu di Istanbul hè pesante, l'autobus ùn sò micca vantaghji, i treni d'alta velocità sò puntuali. Cum'è vistu in u tassu di occupazione iniziale in i voli di Istanbul, i studienti utilizanu assai u trenu d'alta velocità. "Pune assai vantaghji, in particulare per i studienti chì venenu da u latu anatolianu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*