Eskişehir è i fabricatori di ferrovie belgi si sò incontrati

Eskişehir è i fabricatori di ferrovie belgi si sò incontrati: In u scopu di u prughjettu di a Rete Europea di l'Intraprisa, chì hè u novu prughjettu di l'Unione Europea di a Camera di Industria di Eskişehir, i pruduttori di sistemi ferroviari si sò riuniti. L'industriali di Eskişehir, chì anu scontru cù i fabricatori di sistemi ferroviari belgi, anu evaluatu e novi opportunità di cummerciale.

U presidente di l'ESO, Savaş M. Özaydemir, parlendu in a cumpagnia di l'Allegatu di l'Ecunumia è u Cummerciu Belga Eric Bletard, hà dettu: "Ci importa di l'urganisazioni chì urganizemu per a ricunniscenza è a cooperazione internaziunale di e nostre cumpagnie chì producenu in u settore ferroviariu. Spergu chì e riunioni di cummerciale tenute in questu cuntestu seranu benefiche per e nostre cumpagnie ".

Eric Bletard, l'Allegatu di l'Ecunumia è u Cummerciu Belga hà dichjaratu in a so valutazione chì ci sò settori chì furnisce servizii è prudutti per furmà i pruduttori in a regione valona di u Belgio è hà dettu: "E cumpagnie chì travaglianu in quella regione è oghje sò quì per aumentà e so attività in i mercati mundiali. di i pruduttori di Eskişehir cù a so cunniscenza è a so sperienza in R&D ponu cuntribuisce ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*