Rappresentanti di a Cummissione di Operazioni TÜRSAD si sò riuniti in Eskişehir

tursid
tursid

I rapprisentanti di a Cummissione Operativa TÜRSID si sò riuniti in Eskişehir: A 6a riunione di a Cummissione Operativa di l'Associazione di Operatori di Sistemi Ferroviari (TÜRSID) hè stata tenuta in Eskişehir l'11-12 di ghjugnu 2015, ospitata da ESTRAM A.Ş.

À a riunione induve l'imprese membri di TÜRSAD si sò riunite, l'infurmazioni sò state scambiate nantu à tematiche cum'è sviluppi in u settore, prublemi scontri durante l'operazione è suluzioni cumuni.

ESTRAM A.S. Operations Manager è TÜRSAD Operations Commission Vice President. Seher KARA in u so discorsu di apertura; Parlava di l'attività di a cummissione di u funziunamentu, a spartera di a cunniscenza è a sperienza, è a continuità di a cumissioni.

ESTRAM A.Ş. hà datu u discorsu di benvenuta à a riunione cum'è l'ospite. Direttore Generale Hakan Murat BAYINDIR. In u so discorsu, hà enfatizatu l'impurtanza di u travagliu di tutte e cumissioni TURSID è enfatizatu chì, cum'è ESTRAM, ùn anu micca risparmiatu u so sustegnu à tutte e cumissioni.

À a riunione, u statu attuale di l'istituzioni nantu à a basa di l'affari, novi prughjetti, sperienze diverse sò stati spartuti cù discorsi è presentazioni. Trà i gruppi di sub-travagliu furmati in u scopu di u travagliu di a cumissioni, "Analisi di l'accidenti in l'imprese di u sistema ferroviariu in Turchia", "Applicazioni di assicurazione in sistemi ferroviari", "Applicazioni di sicurezza in sistemi ferroviari" anu prisentatu u so travagliu.

In u risultatu di e valutazioni, alcune decisioni novi sò state pigliate in quantu à e funzioni di i sottucomitati. À a riunione; İSTANBUL Transportation Inc., İZMİR Metro Inc., BURULAŞ, KONYA Rail Systems, ANTALYA Transportation Inc., ESTRAM Inc., SAMULAŞ, BUGSAŞ, è ufficiali KAYSERAY anu assistitu. Hè statu decisu chì a prussima riunione si terrà in Antalya Transportation Inc. in u Novembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*