U ponte di Karataş hè in costruzione

U ponte di Karataş hè in costruzione: u ponte di Karataş, chì hè statu distruttu in u disastru di l'inundazioni in u distrettu Oltu di Erzurum in l'ultimi mesi, hè ricustruitu.
Ayhan Karaoğlu, direttore di a succursale di u dipartimentu rurale di a municipalità metropolitana di Erzurum, hà dettu chì i travaglii sò cuminciati per a perna colapsata di u ponte Karataş.
Karaoğlu, chì hà esaminatu u travagliu da fà nantu à u ponte in situ, hà dichjaratu chì u ponte serà riapertu à u trasportu in un mese.
I residenti di Karataş Village anu dichjaratu chì viaghjanu 30 chilometri ogni ghjornu per ghjunghje à u so paese per via di u colapsu di u ponte, è anu dettu chì seranu salvati da stu prublema cù a custruzzione di u ponte.
Road Branch Manager Ayhan Karaoğlu hà nutatu chì u travagliu ùn puderia micca esse fattu per via di l'altu flussu di u flussu di Henek Stream in a stagione di primavera, è chì anu cuminciatu a custruzzione di u ponte senza perde u tempu cum'è u livellu di l'acqua calava.
Karaoğlu, inseme cù u capu di u situ di custruzzione di Oltu Hüseyin Acar, hà seguitu i travaglii di espansione di u ponte İnci Village, a custruzzione di quale hà iniziatu pocu tempu fà. Dichjarà chì i travaglii di espansione di u ponte sò stati finiti, Karaoğlu hà aghjustatu chì anu risoltu i prublemi sperimentati in u puntu di trasportu in Oltu, unu per unu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*