U tunnel ferroviariu più longu di u mondu apre l'annu prossimu

U tunnel ferroviariu più longu di u mondu si apre l'annu prossimu : u 57 di ghjugnu 1, esattamente un annu dopu, u tunellu di u Gothard, chì unisce l'Europa di u Nordu à l'Italia via a Svizzera, sarà messu in serviziu.

Tunneling hè statu iniziatu in u 1996 è u tunnelling hè statu finitu in u 2011. Doris Leuthard, ministru di i trasporti svizzeru, è Andreas Meyer, direttore generale di i Ferroviari Svizzeri SBB, si sò riuniti in u Tunnel di u San Gothard è cumincianu u countdown clock.

U Tunnel Ferroviario Gothard, chì coprerà a distanza trà Zurich è Milanu in 2 ore è 40 minuti quandu hè finitu, hè di 57 chilometri. I treni d'alta velocità in u tunnel puderanu accelerà finu à 250 chilometri per ora. Ma un altru fattore chì face u prughjettu impurtante; U fattu chì u trasportu di carichi, chì hè soprattuttu realizatu da e ferrovie in Europa, permetterà u passaghju di u novu tunnel da l'Alpi svizzeri per esse à altu tunnellate. I carichi di sin'à 28 tunnellate oghje puderanu ghjunghje sin'à 40 tunnellate nantu à novi treni è ferrovie.

Ci sarà una pista in u tunelu di u Gothard, chì hè custruitu annantu à dui tunnel separati per l'arrivu è a partenza mutuale. In u risultatu di e discussioni in l'ultimi 50 anni, i preparativi per u prughjettu pazzi, chì hè statu decisu di esse custruitu da u votu publicu in u 1992, cuminciaru in u 1993, mentre chì a prima scavi per i tunnelli hè stata fatta in u 1998. U travagliu di tunelamentu in u latu orientali hè finitu prima u 15 d'ottobre di u 2010, mentre chì u latu occidentale hè finitu u 23 di marzu di u 2011. Un sistema di ventilazione speciale hè stata utilizata in a custruzzione di u tunnel, induve l'ingegneri è i travagliadori anu righjuntu 2010 persone inseme cù l'impiegati totali in 800. Mentre a temperatura hè di 28 gradi in u tunnel, i prughjetti di u prughjettu anu dettu chì s'ellu ùn ci hè micca un sistema di rinfrescante, a temperatura ghjunghje à 45-50 gradi in u tunnel.

Parlendu à l'iniziu di u countdown di u prughjettu pazzo, chì u costu tutale hè previstu di più di 10 miliardi di franchi svizzeri quandu hè finitu, u Ministru di i Trasporti Doris Leuthard hà chjamatu u Prughjettu Tunnel Gothard u "prughjettu di u seculu". Hà enfatizatu chì u prughjettu, chì include u tunnel ferroviariu più longu in u mondu cù una lunghezza di 57 chilometri, simbulizeghja a capacità d'innuvazione, a fiducia è a precisione di a Svizzera. L'ufficiali di SBB, invece, anu annunziatu chì l'ultimi sistemi tecnologichi in e ferrovie sò usati in u tunnel, i travaglii cuntinueghjanu cum'è previstu, è i primi prucessi di viaghju sò previsti in uttrovi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*