Arhavi Çiftekemer Bridge hè illuminatu

U ponte Arhavi Çiftekemer hè illuminatu: I travaglii di illuminazione realizati per l'integrazione è l'integrazione di u Ponte Çiftekemer, chì hè statu custruitu in u 18u seculu in u distrittu Arhavi di Artvin, sò ghjunti à a fine. Hà fattu a ceremonia di apertura di u ponte.
Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di Arhavi, Coşkun Hekimoğlu, hà dichjaratu chì i ponti Arhavi Çiftekemer sò un legatu impurtante di l'antenati è hà dettu chì stu ponte storicu hà da cumincià à serve più in u campu di u turismu cù a fine di l'opere di illuminazione.
U guvernatore Artvin Kemal Cirit, invece, hà dichjaratu chì u ponte hè unu di i primi punti d'accoglienza per i turisti chì venenu à Arhavi, è chì hè a prima reliquia storica chì vene in mente trà i lochi chì un turista visitarà in Arhavi.
Dopu à i discorsi, a squadra di ballu folklore hà datu un cortu spettaculu in cumpagnia di salopette. Allora, u guvernatore Cirit hà tagliatu a cinta d'apertura cù i membri di u protocolu è e luci di l'illuminazione di u ponte sò state accese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*