I travaglii di asfaltu sò cuminciati in Ceyhan

I travaglii di asfaltu iniziati in Ceyhan: I travaglii di asfaltu sò stati iniziati da a municipalità di Ceyhan in a stagione estiva.
U sindaco di Ceyhan, Alemdar Alemdar Öztürk, hà dettu chì i travaglii di asfaltu in i quartieri di Namık Kemal è Istiklal, chì sò stati iniziati da a Direzzione di l'Affari Scienti, cuntinueghjanu finu à a fine di a stagione.
U sindaco Alemdar Öztürk hà dettu in una dichjarazione: "Avemu cuminciatu i nostri travaglii di asfaltu d'estate. I nostri squadre affiliate à a Direzzione di l'Affari Scientifici anu cuminciatu à versà asfaltu in i nostri quartieri Namık Kemal è Istiklal. Continueremu à versà l'asfaltu in e zone necessarie in u prugramma determinatu, partendu da e zone più trafficate. Inoltre, i nostri travaglii di pavimentazione chjave cuntinueghjanu ancu. Travaremu ghjornu è notte cù e nostre squadre per salvà i nostri citadini da e strade polverose è aspra in e regioni chì sò sottu à a nostra rispunsabilità ".
I citadini, chì sò felici di sbarazzà di fossa è strade polverose, anu manifestatu a so satisfaczione à u sindaco Alemdar Öztürk, chì hà esaminatu i travaglii di asfaltu in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*