Esportaremu i treni d'alta velocità in u mondu

Esporteremu i treni d'alta velocità in u mondu: Cù u protokollu "Formazione di Trainers" firmatu trà a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Eskişehir, a Direzzione Generale di Tülomsaş, a Camera di l'Industria di Eskişehir è a Camera di Cummerciu di Eskişehir, i stagiarii sò stati dati certificati per quessa. di a furmazione datu à i prufessori chì travaglianu in i licei prufessiunali è tecnichi.
À a cerimonia tenuta in a sala di briefing di a Direzzione Generale di Tulomsaş; U guvernatore Güngör Azim Tuna, u direttore generale di Tülomsaş Hayri Avcı, u direttore provinciale di l'Educazione Naziunale Necmi Özaydemir, u presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir Savaş Özaydemir, u presidente di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu di Eskişehir Ahmet İskender Bayar, maestri, trainees è invitati anu assistitu.
TÜLOMSAŞ CONTRIBUTE À ESKISEHIR PER 30 ANNI
In u so discorsu à a ceremonia, u guvernatore Tuna hà dettu chì a Direzzione Generale di Tulomsaş hà fattu una grande cuntribuzione à l'economia di u paese. Tuna hà dettu: "Tülomsaş face una grande cuntribuzione à quasi 30 pruvince. Formemu persunale di qualità per u nostru paese. Assai prestu custruiremu u nostru Trenu d'Alta Velocità quì. Ma prima di quessa, i nostri industriali è l'imprese dicenu, "avemu bisognu di cultivà boni pomi u più prestu pussibule". Investisce in e persone hè l'investimentu più impurtante. Sapete, crià a ghjente ùn hè micca cum'è crià nunda d'altru. Ci vole assai tempu è sforzu ", disse.
ESPORTAREmu U SPEED TRAIN SET À U MONDU
U guvernatore Tuna, chì vole chì tutte l'istituzioni cooperanu in a furmazione di u persunale qualificatu, hà enfatizatu chì e persone di Eskişehir anu questa comprensione è cuscenza. Dichjarà chì Tülomsaş hà subitu grandi cambiamenti, u guvernatore Tuna hà dettu chì recentemente a fabbrica hà fattu grandi cuntributi à u paese in ogni modu. Dichjarà chì un trenu d'alta velocità costa 25-30 milioni d'euros, u guvernatore Tuna hà dichjaratu chì assai prestu Tülomsaş custruirà u trenu d'alta velocità è l'esportarà in u mondu. Parlendu di l'obiettivi di Turchia per u 2023, u guvernatore Tuna hà dettu: "Ciò chì ci vole à fà per ghjunghje à i nostri obiettivi 2023 è oltre, hè veramente chjaru, dicenu quelli chì cunnosci stu affari. Investisce in settori cù altu valore aghjuntu, alta qualità è tecnulugia, è aprendu à i mercati mundiali cù novi prudutti cumpetitivi. Se u prublema hè solu per scuntrà i nostri propri mezi, pudemu fà in una certa manera, ma avemu da vende à l'esteru per chì i nostri miri di l'esportazione ponu esse realizatu, l'impieghi è a produzzione aumentanu. Avemu bisognu di guidà a nostra nova generazione di ghjovani da quì sottu. Avemu bisognu di preparà a nostra nova generazione per un bonu futuru criendu bè ", disse.
U LAVORO CONTINU hè NECESSATU PER A PRODUZIONE DI QUALITÀ
U direttore generale di Tülomsaş, Hayri Avcı, hà dettu chì u so sustegnu à u prugettu implementatu continuarà sempre più. Spieghendu chì crede chì una bona educazione susciterà e persone di qualità, u General Manager Avcı hà enfatizatu chì hè necessariu di travaglià continuamente per a produzzione di qualità. Enfatizendu a necessità di sparte in a produzzione di alta qualità, u Direttore Generale Avcı hà dettu: "Se vulemu à a pruduzzione di più alta qualità, avemu da esse più sparte. Se vulemu esse più felici, ci vole à investisce più in i studienti chì sò u nostru avvene. In questu cuntestu, u nostru investimentu in i ghjovani, chì sò u nostru avvene, continuerà à cresce.
U presidente di l'ESO, Savaş Özaydemir, hà spiegatu l'idea principale di u prugettu. Özaydemir hà dettu: "Ricertamenti, u nostru bisognu di un numeru eccezziunale di staffu intermediu hè aumentatu, è cuntinueghja à aumentà". U presidente Özaydemir hà dichjaratu chì vulianu un staffu intermediu adattatu per l'ultime tecnulugia è hà datu infurmazioni nantu à u sviluppu di l'industria Eskişehir in a continuazione di u so discorsu.
U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Necmi Özen hà dettu chì, in cunfurmità cù u protocolu firmatu cù l'ESO è l'ETO, i prufessori furmatu in Tülomsaş, a marca di Turchia, anu aghjurnatu a so cunniscenza.
Parlendu in nome di i prufessori in furmazione, Arif Özkan hà dettu chì anu ricevutu furmazione in diverse branche in un periodu di circa 10 ghjorni. Dopu à i discorsi, i certificati sò stati dati à i trainees da u guvernatore Tuna, u direttore generale Avcı, u direttore provinciale di l'Educazione Naziunale Özen, u presidente di l'ESO Özaydemir è u presidente di l'Assemblea ETO Bayar.

1 Comment

  1. . TÜVASAŞ hè più espertu in vagoni di passageri. In altre parolle, YHT duveria pruduce adapazarı. Per d 'altra banda, Tülomsaş duveria fabricà vagoni di lochi o di lana è vende u surplus à l'esteru. U bisognu di u persunale tecnicu deve esse acquistatu da i zitelli di i ferroviari. . I ferroviari sò persone riesciuti chì anu u spiritu di a ferrovia è cunnoscenu u travagliu. Hè assai impurtante. A furmazione di i furmatori deve esse fatta da esperti di ferrovia, micca di stranieri. L'esperienza ferroviaria vale a pena l'educazione di facultà 5. Ancu a vista. di l'università hè luntanu da dà infurmazione.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*