I travagliadori di TCDD anu firmatu un accordu cullettivu

I travagliadori di TCDD anu firmatu un accordu cullettivu: Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazione Bilgin "In u prucessu chì hà iniziatu cù a gestione di u trasportu ferroviariu cum'è una pulitica statale, oghje hè stata superata una soglia critica è e nostre ferrovie sò entrate in l'età di veloce è veloce. treni à grande velocità"

Feridun Bilgin, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì in u prucessu chì principia cù a gestione di u trasportu ferroviariu cum'è una pulitica statale, un limitu criticu hè statu superatu è e ferrovie entranu in l'era di i treni veloci è veloci.

U Ministru Bilgin hà participatu à u prugramma di firma di 26e Accordu Cullettivi di Cuntrattu chì si terrà trà TCDD è e so Filiali, l'Unione di l'Impiegatori Publici di l'Industria Pesante Turca è di u Settore di Servizi (TÜHİS) è l'Unione DEMİRYOL-İŞ in a Direzzione Generale di TCDD.

  • L'indennità di i travagliadori per chilometru-ora hè aumentata

Cù u cuntrattu firmatu, cù l'accordu cullettivu di 1 Terminu chì copre u periodu di dui anni trà u 2015 di marzu di u 28 è u 2017 di ferraghju di u 13, chì riguarda circa 700 26 travagliadori chì travaglianu in TCDD è e so filiali, l'indennità di u chilometru-ora di i travagliadori sò uguali à Indemnità di chilometru-ora di u persunale cuntrattu, da 4 lire à 5,37 lire.

Una prima di turnu di u 203 per centu di i salari orari è l'aumentu di u travagliu serà pagatu à i 10 travagliadori di treni chì travaglianu in l'istituzione, è un aumentu di u travagliu di notte di u 15 per centu di i salarii orari è l'aumentu di u travagliu serà pagatu per l'ore di travagliu di notte. .

Dichjarà chì oghje hè un ghjornu assai felice è chì si sò riuniti per firmà l'accordu cullettivu 26esimu chì copre i travagliadori in TCDD è e so filiali, Bilgin hà desideratu chì l'accordu cullettivu sia benefiziu per u paese, u ministeru, e ferrovie, i ferrovieri è i travagliadori.

Bilgin hà ringraziatu u Ministru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale, Faruk Çelik, in particulare u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, chì hà guidatu u prucessu, hà fattu cuntributi assai impurtanti è hà guidatu u prucessu in i negoziati di a negoziazione cullettiva, è i partiti chì anu cunclusu u prucessu in pocu tempu. Ellu hà dettu chì, cum'è u settore di l'impieghi publichi, sò à pusà à a tavula in favore di i travagliadori usendu tutte e opportunità.

Spieghendu chì ci sò temi per esse discututi è discututi in u prossimu periodu, Bilgin hà dettu: "Avemu altri prublemi, cumpresi i nostri travagliadori tempuranee, i machinisti, i nostri amichi chì anu cuminciatu à travaglià in u 93, è seranu in u prucessu. Vogliu esse sicuru chì avemu da truvà suluzioni à tutti sti prublemi unu à unu parrannu è accunsentutu in u piriudu prossimu. Perchè u più grande cumprumissu, l'accordu, u sviluppu di e ferrovie, a realizazione di grandi prughjetti ferroviari è u travagliu duru di i travagliadori è di tuttu u persunale deve esse premiatu ", disse.

Dichjarà chì cum'è e ferrovie si sviluppanu, u paese si svilupperà suciali, ecunomicu è culturale è l'opportunità di i travagliadori ferroviari cresceranu in parallelu, Bilgin hà dettu: "Questu hè esattamente ciò chì hè statu fattu in e ferrovie in l'ultimi anni".

In u prucessu chì hà iniziatu cù a gestione di u trasportu ferroviariu cum'è una pulitica statale, Bilgin hà nutatu chì oghje hè stata attraversata una soglia critica è e ferrovie sò entrate in l'età di i treni veloci è veloci.

"Custruzzione di ferrovie d'alta è alta velocità, rinnuvamentu di quasi tutta a rete ferroviaria esistente, signalazione è elettrificazione di e strade, ponenu i fundamenti di l'industria ferroviaria domestica, stabilisce centri logistichi, cunnetta i centri di produzzione cù e ferrovie di u paese. Zoni Industriali Organizzati, è avè e ferrovie custruite pruteggendu e strutture architettoniche è culturali, è mantenenu in vita hè una fonte di gioia è orgogliu per i nostri ferrovie, i sindicati, u ministeru è a nazione ".

Spieghendu chì tutti issi sviluppi sò accaduti inseme cù i travagliadori, i funzionari civili, i sindicati è u settore privatu, Bilgi hà dichjaratu ch'elli pensanu à investisce 9 miliardi di lire in ferrovie quist'annu, è chì questi investimenti anu da cuntinuà à aumentà in u periodu à vene in un annu. manera regulare è pianificata.

Bilgin hà dichjaratu chì unu di l'attori più impurtanti in a mobilizazione di e ferrovie in questa grande mossa era i travagliadori.

Dopu à i discorsi, l'accordu cullettivu 26esimu hè statu firmatu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Bilgin, u Sottosegretariu Sottosegretariu Şaban Atlas, u presidente Ergun Atalay di Türk-İş è Ferroviaria-İş, u Segretariu Generale Adjuntu di TÜHİS Yaşar Özgürsoy General Manager è Özgürsoy. Ömer Yıldız.

Più tardi, TCDD General Manager Yıldız; U Ministru Bilgin hà prisentatu un mudellu di un novu trenu d'alta velocità per Atalay è Özgürsoy.

Ömer Yıldız, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà dichjaratu chì u disignu è l'ingegneria di i treni di diesel d'alta velocità, di nova generazione è di treni elettrici di nova generazione sò realizati in Turchia è u travagliu cuntinueghja rapidamente per pruduce. tecnulugia domestica.

U prugramma di firma di l'accordu cullettivu di u 26u terminu trà l'Unione di l'impiegatori publichi di l'Industria Pesante Turca è di u Settore di Serviziu (TÜHİS) è l'Unione Ferroviaria-İş hè stata cun a participazione di Feridun Bilgin, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Yıldız hà dichjaratu ch'elli sò felici chì i negoziati sò ghjunti à u puntu di firmà esse realizatu in a cultura di u cunsensu è u sensu cumunu chì hè diventatu una tradizione per 60 anni.

Ellu hà dettu chì cù u 13u Accordu di Cuntrattu Cullettivi chì copre u periodu di dui anni trà u 700 di marzu di u 01 è u 2015 di ferraghju di u 28, chì riguarda circa 2017 travagliadori in TCDD è e so filiali, migliurà i diritti finanziarii è suciali di i travagliadori l'aumentu di i salarii sò stati ottenuti.

Dichjarà chì a prutezzione di u dirittu è a lege di l'impiigatu hè una di e cundizioni più impurtanti di produzzione efficiente è serviziu di qualità, Yıldız hà dettu chì i sforzi di l'impiegati chì travaglianu per l'istituzione trovanu sempre una ricumpensa.

Enfatizendu chì sta sinergia hà avutu un impattu pusitivu nantu à e zone di produzzione è di serviziu di e ferrovie, Yıldız hà dettu:

"I ferroviari travaglianu ghjornu è notte per sparghje e linee di treni d'alta veloce è d'alta velocità à e nostre altre pruvince. I linii, chì ùn sò micca stati tocchi per 100 anni, sò rinnuvati, elettrificati è signalati. Mentre l'infrastruttura ferroviaria hè purtata à i standard mundiali, passi assai impurtanti sò fatti per portà l'industria ferroviaria avanzata in u nostru paese. E decisioni impurtanti sò pigliate è implementate per a creazione di u nostru ecosistema industriale è u sviluppu di a subindustria ferroviaria, aumentendu i tassi di a località. U disignu è l'ingegneria di vagoni di merci di nova generazione sò realizati in u nostru paese, è i studii cuntinueghjanu rapidamente per cuncepisce è ingegnerianu treni d'alta velocità, diesel di nova generazione è treni elettrichi di nova generazione in u nostru paese è per pruduce cù tecnulugia domestica. "

- "Ùn avemu micca 4 persone in u parlamentu"

Ergün Atalay, presidente di a Confederazione di i Sindicati Turchi (TÜRK-İŞ), hà dichjaratu chì l'istituzione hè una urganizazione gigante chì hà abbracciatu i so travagliadori è ufficiali per parechji anni, è hà dichjaratu chì cuntinueghjanu e negoziazioni è ghjunghjenu à un accordu per i travagliadori temporanei chì travaglianu. in certi periodi di l'annu per travaglià in tuttu l'annu.

Espristendu chì ùn pudia micca aduprà e social media per spiegà i prublemi di i travagliadori di l'equipa temporanea, Atalay hà nutatu chì avarianu un situ web per elli è stabiliscenu l'"Associazione di i travagliadori di l'equipa temporanea".

Attraversu l'elezzioni chì si teranu dumenica, Atalay hà dettu:

"Ci sò stati negoziazioni di salari minimu per 40 anni. Aghju presiedutu a maiò parte di questu. 25 guverni sò ghjunti è andati. Quelli chì ùn dà micca 3-5 lire nantu à a tavula dicenu: "Faraghju 5 mila, 2 mila, mila 500". Sò cuntentu di questu. Cum'è travagliadori, simu 23 milioni. Quandu cullemu i nostri sposi è i zitelli, simu 50 milioni. Ùn ci hè micca 4 persone in u parlamentu. Chì succede se duie persone chì portanu una tuta era in u Parlamentu ? Chì saria accadutu s'è i nostri dui amichi chì eranu agricultori eranu in u Parlamentu, avianu dettu à i nostri guai è guai, ma ùn aghju micca scupertu à i pulitichi. Semu quelli chì sò à u capu di l'urganizazione di massa rispunsevuli di questu. E persone à u capu di l'urganisazioni di massa anu da esse trasparenti. 40 guverni sò ghjunti in 25 anni, avemu u megliu salariu minimu à u tempu di Erbakan. Spergu chì quelli chì dirigenu u paese daranu i so diritti à i pensionati è à i travagliadori. In particulare, avemu amici chì sò in un puntu chjave è ùn anu micca prublemi cù l'elezzioni. Anu guai à dà 3 centesimi à u travagliadore, hè cum'è tù li facia male, ùn anu micca una padedda d'ova nantu à u spinu. Hè per quessa ch'elli anu da esse intervenuti. A pulitica ùn li deve micca permette ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*