U trasportu in Izmir hè diventatu un intricatu

U trasportu in Izmir hè diventatu un intricatu: u metropolitanu ùn hè micca statu capace di superà a crisa in a raccolta elettronica di pedaggio per 10 ghjorni. A continuazione di u trasportu gratuitu, a transizione à u sistema di bigliettu di carta, u fattu chì i saldi negativi seranu pigliati, cunfusu i citadini.

A crisa sperimentata in u sistema di cullezzione di pedaggio elettronicu u 1 di ghjugnu ùn pò esse superata in u periodu di 10 ghjorni chì passava. I danni causati da e corse gratuiti in autobus di metro, traghetti è İZBAN ammontavanu à milioni di lire. Mentre a Kent Card Firm, chì hà persu l'offerta, hà tenutu a Municipalità Metropolitana è a Firma Kartek, chì hà pigliatu l'offerta, problematica, mentre chì a Municipalità Metropolitana citava Kent Card cum'è rispunsevuli di l'avvenimenti. L'aumentu di u nùmeru di citadini chì utilizanu veiculi di trasportu publicu gratuitu duppiò a perdita di ogni ghjornu di a Direzzione Generale ESHOT, chì avia digià fattu una perdita. L'usu di i citadini di i veiculi di trasportu publicu senza aghjunghje un saldo à a so carta dicendu "hè gratuitu in ogni modu" hà purtatu alcune decisioni radicali da piglià in u trasportu. Cuncentrazione nantu à u novu prugramma, i funzionari di a Direzzione Generale di l'ESHOT cuminciaru à travaglià per cumpensà i danni causati da viaghji gratuiti. U sistema chì hè travagliatu averà un effettu di doccia fredda nantu à i citadini chì utilizanu u trasportu publicu gratuitamente, postu chì ùn anu micca equilibriu leghjendu e so carte in metro, autobus, battellu è cabine di pedaggio İZBAN.

RECORDING RESERVE
U software, chì registra carte d'imbarcu gratuiti cum'è un equilibriu negativu in u sistema, deducerà e carte d'imbarcu gratuiti fatte finu à u saldu più quandu u saldo hè caricatu nantu à a carta. Mentre chì a municipalità cumpensà in una certa misura i danni chì hà patitu in questu modu, a diminuzione di massa in e carte di trasportu hà ancu sbulicatu a morale di i citadini. Per esempiu, un citatinu chì hà caricatu 20 lire nantu à a so carta di a cità hà da pudè ritruvà à zero quandu i so carte d'imbarcu gratuiti precedenti sò deduti. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, farà a decisione finale se stu sistema serà implementatu o micca. L'arrangiamenti in u trasportu publicu ùn saranu micca limitati à questu. Dopu à a dichjarazione di u sindaco Kocaoğlu, "Pudemu passà à i biglietti di carta in punti critichi per un periodu di tempu tempuranee", a biglietteria di carta serà iniziata da oghje per prevene corse gratuiti in i veiculi di trasportu publicu in tutta a cità è per incuragisce i citadini à carricà. equilibriu nantu à a so carta. Drivers in autobus per i citadini cù equilibriu insufficiente nantu à u so Kentkart; In e stazioni di metro, ferry è İZBAN, i biglietti di carta seranu venduti sia da i cabine di pedamentu sia da i guardiani di sicurità. I passageri chì imbarcanu in i veiculi di trasportu publicu cù un bigliettu di carta ùn puderanu micca prufittà di l'applicazione di 90 minuti, cusì truveranu a suluzione per carricà u saldo à a carta di a cità per ùn aumentà u dannu finanziariu chì soffrenu. . Cusì, l'imbarcu gratuitu serà impeditu. Dopu chì u sistema torna à a norma, l'applicazione di u bigliettu di carta finisce. Quandu questu hè u casu, a fattura per u caosu in u sistema elettronicu di cullizzioni di tariffu serà rimessa à i citadini di novu.

STUDENT 1, ESATTAMENTE 2 LIRA
L'istituzioni membri di UKOME sò stati chjamati à una riunione straordinaria per piglià a decisione UKOME, chì hè necessaria per l'implementazione di l'applicazione. À a riunione chì s'hè fattu eri matina è durò finu à meziornu, hè statu determinatu u prezzu di u bigliettu di carta da vende. À a riunione, hè statu decisu chì u bigliettu di carta serà vendutu per 1 lira per u studiente, per 2 lire. I biglietti di carta saranu venduti à i citadini chì anu un equilibriu insufficiente per imbarcà in i veiculi di trasportu publicu, da i cunduttori di l'autobus, i cabine di pedaggio è i guardiani di sicurezza in u metro di ferry è e stazioni İZBAN. Siccomu quelli chì venenu in i veiculi di trasportu publicu cù un bigliettu ùn puderanu micca prufittà di u sistema di 90 minuti, u citatinu truverà u rimediu carchendu u saldo in a so carta elettronica. Cusì, l'imbarcu gratuitu serà impeditu. Era trà l'infurmazioni filtrate chì a vendita di biglietti puderia principià da questu ghjornu.

İZMİRLİ PORTATA À Tİ
A decisione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì ùn pudia micca risolve a crisa di a carta, di vultà di novu à i biglietti di carta, hè stata presa à 'ti' nantu à e social media. Mentre a ghjente di Izmir interpretava l'applicazione di u bigliettu di carta cum'è un ritornu à l'anni 90, hà dettu "Vecchia Turchia, vechja Izmir". Un utilizatore chjamatu Duygu in Twitter hà dettu: "Vai, İzmir hà cuminciatu à dà fruttu. I biglietti di carta sò tornati. "Benvenuti à a vechja Turchia, vechja Izmir", hà scrittu. User 'asekban' "Vecchia Turchia finu à i dettagli. Questu hè divertente, hè un bigliettu di carta ", disse. Una persona chjamata Erkin Öncan hà dettu: "I biglietti di carta venenu in İzmir. Sò emutivu ", disse, revelendu a so attitudine. Gökhan Yavuz hà dettu ancu: "İzmir torna à l'anni 1990. L'applicazione di i biglietti di carta principia in l'autobus ", hà scrittu. L'utilizatore chjamatu 'Dedikodümdemi' hà dettu: "Un bigliettu di carta hè in arrivo. Oh, u mio missiavu dicia sempre, cavalcavamu cù i biglietti di carta, u mo figliolu. "U bigliettu di carta torna. Ùn lasciate micca à sente Melih Gökçek, applaudemu ", hà cummentatu un utilizatore chì hà scrittu: "Applaudemu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*