Image déchirante de pigeons à la station de train de Kayseri

L'Imagine di Culummi in a Stazione Ferroviaria di Kayseri: A causa di i rinnuvamenti fatti nantu à u tettu di a stazione di treni di Kayseri, u nidu di piccioni nantu à u tettu era chjusu. Mentre chì alcuni di i palummi stavanu fora, l'altri palummi sò stati intrappulati in u spaziu di u tettu coperto cù una rete di filu.

A rinnuvazione hà iniziatu nantu à u tettu di a stazione di treni Kayseri. Per via di a rinuvazione, l'area di u tettu induve parechji palummi sò stati truvati hè stata chjusa cù una rete di filu. Mentre chì certi palummi sò stati fora, parechji palummi sò stati intrappulati à l'internu. I palummi chì venenu da l'esternu anu pruvatu à entre in l'area chjusa cù i fili, ma ùn anu successu. A situazione di i palummi dentru è fora di u filu di filu era straziante. I citadini chì anu vistu l'incidentu anu reagitu à a situazione. I citadini anu dettu chì i piccioni sò stati allughjatu dapoi 15 ghjorni.

I citadini anu dettu chì i nidi di i piccioni sò stati chjusi per via di e riparazioni fatte nantu à u tettu è anu dettu: "Dicu qualcosa chì avemu vistu quì da circa 15 ghjorni. Nant'à u tettu di a Direzzione di a Stazione, ci sò culummi chì sò stati tramandati da generazione à generazione per 50-60 anni. Ci hè stata una rinuvazione in u tettu di a stazione per circa 15 ghjorni. Hè stata chjusa deliberatamente. Da quì vedemu chì i palummi vedenu i so picciotti quantu ponu da l'esternu. Pruvanu di alimentà i so zitelli. Ci sò almenu 500 coppie di palummi dentru. I zitelli è l'ova di sti animali sò dentru. Un massacru d'animali hè in scena quì. Mi dispiace chì l'Associazione Animali in Kayseri ùn hà micca intervenutu in questu. "Ùn ci hè micca un locu lasciatu quì chì ùn avemu micca cercatu", disse.

I citadini anu dichjaratu chì e zone d'entrata di i palummi eranu chjusi cù filu è anu dettu: "Alcuni di i palummi eranu in l'internu è altri fora. I cuccioli cantanu da l'internu. A so mamma porta cibo. Cum'è a vista di a prigiò. Nimu intervene. "L'acelli ponu stà à l'internu per 1-2 ghjorni è mori", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*