Un passu impurtante in a strada di u Metro Naziunale

Un passu impurtante nantu à a strada di u Metro Naziunale : Signature sò state firmate trà a Direzzione Generale di EGO è ASELSAN per a custruzzione di u "Metro Naziunale" è i sistemi di sicurità. In u quadru di u protocolu, a cooperazione serà fatta in u "Progettu Naziunale di Trasportu è Sistemi di Sicurezza", chì hè u pilastru più impurtante di a custruzzione di u Metro Naziunale.

U direttore generale di l'EGO Necmettin Tahiroğlu è ASELSAN A.Ş. Cù u protocolu di cuuperazione firmatu da u General Manager Faik Eken in a cerimonia tenuta à a Direzzione Generale di l'EGO, e duie istituzioni travaglianu inseme nantu à "Sistemi di Trasportu è Sicurezza" per 2 anni. Parlendu à a ceremonia di firma, Necmettin Tahiroğlu hà dettu chì, cum'è EGO, a cooperazione cù ASELSAN, una di l'istituzioni più impurtanti di Turchia, in a custruzzione, a sicurità è a signalazione di i veiculi "National Metro" serà assai benefica per EGO è ancu Fendu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese. "Proghjettu Naziunale di Disegnu è Sviluppu di Sistema di Trazione Modulare", chì include hardware, software è algoritmi originali per esse sviluppati cù facilità domestiche, per l'usu in i veiculi di treni ligeri è di metro, serà implementatu. Dichjarà chì in u quadru di u prutucolu, i studii di u "Sistema di Trasportu Urbanu, Segnale è Controlu" seranu realizati per i sistemi di trasportu urbanu ligeru è di metro, u Direttore Generale Tahiroğlu hà dettu: "In u scopu di u stessu protocolu, e parti di u trasportu urbanu. E linee di trasportu di treni ligeri è di metro chì passanu per a terra sò monitorate cù sistemi di càmera per assicurà a sicurità.Ellu hà nutatu chì u Prughjettu di u Sistema di Sicurezza di e Linee Aperte di Metro serà ancu realizatu.

À ASELSAN, U FATTU

Tahiroğlu hà dichjaratu chì in u scopu di u sviluppu di u prugettu, u trenu di u metro, chì hè fora di serviziu perchè hè difettu, serà datu à ASELSAN per 2 anni è hà dettu: "ASELSAN farà studii per esaminà è sviluppà u metro. trenu, chì hè fora di serviziu perchè hè fora di serviziu. Grazie à stu trenu chì furnimu, a squadra tecnica metterà è pruvà e parti chì anu sviluppatu. Anu ancu avè riparatu u trenu. Durante questi studii, i gruppi di esperti di EGO furnisceranu ancu servizii di cunsulenza tecnica à ASELSAN.
Esprimendu chì EGO accoglierà u sviluppu è a produzzione di u "Sistema di Trazione Naziunale" in u scopu di u prugettu, Tahiroğlu hà dettu: "In u risultatu di a cooperazione, EGO è ASELSAN assicuranu chì i materiali da esse aduprati in i metro sò domesticati attraversu. i travaglii di localizazione, è l'acquisti necessarii sò ancu più prezzu. Seranu fatti ", disse. Rimarchendu chì ASELSAN hà sviluppatu u sistema cù u supportu di l'EGO in i veiculi di ferrovia ligera è a signalazione in u quadru di u protocolu, Tahiroğlu hà dettu: "In u risultatu di questi studii, u sistema di sicurezza di u metro serà stabilitu. Inoltre, ASELSAN hà da guadagnà un riferimentu impurtante per i sistemi di veiculi di ferrovia ligera, l'offerta di signalazione di u metro è u trasportu urbanu, è l'offerta di sistemi di sicurezza di linea di metro.

Grazie à EGO

U direttore generale di ASELSAN, Faik Eken, hà ringraziatu à a municipalità metropolitana di Ankara è à a direzione generale di l'EGO per sustene l'ASELSAN cù tutti i so mezi per u sviluppu di prughjetti naziunali, hà dettu ch'ellu hè travagliatu per a produzzione di suluzioni naziunali per u sviluppu di e tecnulugia critiche chì sente.
Esprimendu chì sò assai felici d'avè l'uppurtunità di serve Başkent cum'è unu di i più grandi stabilimenti industriali stabiliti in Ankara, Eken hà dettu: "Credemu chì i prughjetti di u sistema di trasportu è di sicurità da esse sviluppati cù risorse naziunali in u scopu di u protocolu seranu piglià u so postu cum'è prudutti tecnologichi chì Başkent Ankara serà fieru in u futuru. I prughjetti di trasportu ferroviariu è sistemi di sicurezza sviluppati da ASELSAN seranu testati è cumissioni in cundizioni reali cù i veiculi di metro è e strutture infrastrutturali furnite da a Direzzione Generale EGO. Cù questi prughjetti, ASELSAN avarà una riferenza impurtante ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*