U ponte di Nissibi unisce i cori

Nissibi Bridge Unites Hearts: U 3u più grande ponte di sospensione di Turchia, inauguratu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, unisce ancu i cori.
U ponte di Nissibi, u 3u più grande ponte di sospensione di Turchia, abbaglia cù u so prughjettu interamente possedutu da ingegneri turchi. U "Bosphorus Bridge of East" di 610 metri di lunghezza avvicina e distanze. Nissibi Bridge unisce i cori è e distanze.
Salih Demir, di 29 anni, chì travaglia cum'è idraulicu in Şanlıurfa, hà pigliatu Remziye Demir da Adıyaman, chì hà maritatu, da a so casa è hà pigliatu una foto di souvenir nantu à u Ponte Nissibi durante u so viaghju in Şanlıurfa. I parenti di i sposi, chì s'eranu divertitu cù i balli è i balli nantu à u ponte, immortalizati a so felicità cù i ritratti ch'elli piglianu.
Migliaia di veiculi anu attraversatu u Ponte Nissibi, chì hè statu inauguratu cù una magnifica cerimonia da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U ponte di Nissibi, chì hè statu apertu à u trafficu circa 10 ghjorni fà, hà purtatu una eccitazione diversa à a regione. In u ponte di tantu in tantu, i ghjovani facenu stunts periculosi nantu à e so moto. I citadini, chì anu dichjaratu ch'elli avianu da aspittà per u battellu per ore prima è chì u battellu ùn hà micca servitu dopu à 21.00 à a sera, hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca avutu alcuna disrupzione in u trasportu cù u ponte.
Cù l'apertura di u ponte, i battelli utilizati per u trasportu di passageri anu spentu ancu i so mutori. I battelli sò oghji lochi di pesca per i ghjovani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*