Firma turca nantu à a linea di metrobus da esse custruitu in Riyadh

Firma turca à a linea di metrobus chì deve esse custruita in Riyadh: A cumpagnia turca Yüksel İnşaat custruirà a linea di metrobus da custruisce in Riyadh, a capitale di l'Arabia Saudita, per 614 milioni di dollari

Metrobus, chì riduce u pesu di u trafficu d'Istanbul, avà vai à a Regione di u Golfu dopu à u Pakistan. L'Arabia Saudita hà cumissionatu unu di i so prughjetti più impurtanti in infrastruttura. Capital Riyadh pressatu u buttone per risolve i prublemi sperimentati in u trafficu cù l'effettu di a vendita di veiculi di pocu tempu. I dirigenti sauditi anu decisu prima di stabilisce una linea di metrobus. A cumpagnia turca Yüksel İnşaat hà vintu l'offerta per questu. Yüksel İnşaat implementerà u prughjettu chjamatu Riyadh Rapid Bus Transit System per 2.29 miliardi di Riyals Saudi, o 614 milioni di dollari.

FINIRÀ IN 2016
U prughjettu, sottumessu à l'Autorità di l'Infrastruttura di Riyadh (Autorità di Sviluppu R-Riyadh), serà custituitu da 21 unità diverse. U Direttore Generale di Yüksel İnşaat Ahmet Halavuk hà dettu chì u Sistema di Trasportu Re Abdulaziz (Sistema di Trasportu Re Abdulaziz) serà u pilastru più impurtante di u prugettu è chì 7 cavalcate seranu custruiti in a pianificazione. Hè previstu chì 4 500 persone travaglià in u prugettu. U prughjettu, chì culligarà Riyadh da una estremità à l'altru, hè previstu per esse cumpletu in maghju 2016. I travaglii infrastrutturali di u prugettu, chì saranu custruiti in Riyadh, a cità più pupulata cù 30 milioni in u paese cù una populazione di 6 milioni, seranu realizati inseme cù l'Università di Damman.

I TURCHI FATTU A LAHOR
Comu si ricorda, a Municipalità Metropolitana di Istanbul avia cuncepitu a Linea Metrobus, chì hè stata custruita in Lahore, una di e cità più impurtanti di u Pakistan. U prugettu, chì hè statu finitu in 2011 mesi cù un accordu di cunsulenza trà u Guvernu di u Statu di Punjab in 11, hè statu cumandatu in 2012. Nantu à a Linea Metrobus di Lahore, 100 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu. A cumpagnia turca Albayrak Holding hà presu i diritti operativi di a linea di 27 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*