A reazione di u metro da i citadini visivi

Reazione di u Metro da i citadini visivi: Un gruppu di persone visive chì anu avutu difficultà à mette in i treni in IZMIR Metro hà protestatu davanti à a Municipalità Metropolitana di Izmir. S'hè lagnatu chì a guida chì li hà datu da i guardiani di sicurità ùn era più seguita quandu scendeva da a piattaforma è cullà in u trenu, è hà dettu chì unu di i so amichi hè cascatu in u spaziu trà i carri. E persone visive anu dumandatu à i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir è di a Metro di Izmir per piglià misure architettoniche è tecniche è furnisce servizii di guida per pudè prufittà di u metro.

30 persone cù disabilità visive si sò riunite davanti à a Municipalità Metropolitana di Izmir è anu tenutu banner chì dicenu "U nostru dirittu à un trasportu sicuru ùn pò micca esse impeditu", "Ùn vulemu micca una linea gialla per u spettaculu", "Ùn simu abbastanza chì site trà e vagoni, quante volte di più duvemu cascà nantu à i rails », si lamentava di e pratiche in e stazioni di metro. Parlendu in nome di u gruppu chì si chjamava "un gruppu di residenti di a cità cù disabilità visuale da Izmir", Mehmet Ortakaya hà dettu chì e persone precedentemente visive chì andavanu in stazioni di metro sò stati purtati à a piattaforma da i guardiani di sicurezza è messi nantu à u trenu, ma sta pratica hà dettu. hè statu abolitu recentemente. Dichjarà chì se un passageru cù disabilità visuale ùn pò micca riceve l'aiutu di l'altri passageri, hà da falà à e piattaforme è truvà a porta di u trenu solu, Ortakaya hà dettu: "Considerendu a fretta è a cunfusione di cullà è scende, ùn hè mancu. un travagliu per una persona cù disabilità visuale chì prova di truvà a porta di u trenu solu per cascà accidentalmente nantu à i rails trà i vagoni ". "Un nostru amicu hè cascatu in u spaziu di u carru mentre circava di cullà in u trenu in a stazione di Basmane u 4 di ferraghju", disse.

Dichjarà chì anu presentatu una petizione cù 20 firme à a Municipalità Metropolitana u 400 di marzu è chì vulianu arrangiamenti architettonichi è tecnichi per esse fatti per i visivi è chì u persunale furnisce servizii di guida regulare è efficaci finu à chì questu hè fattu, Ortakaya hà dichjaratu chì e misure. dumandati da a municipalità eranu digià dispunibuli in e stazioni Ellu hà dettu chì hè statu infurmatu chì a persona visualmente chì hà avutu l'accidentu ùn hà micca cercatu aiutu è chì ùn avia micca culpa in l'accidentu. Ortakaya hà dichjaratu chì sta risposta ùn hè micca curretta è hà dettu: "Solu i vedenti ponu truvà u so modu fighjendu e carte di sollievu in e stazioni. I nastri d'avvertimentu di sollievu posti nantu à i costi di a piattaforma ùn mostranu micca e porte di i treni. "I passageri cù disabilità visuale sò messi in una situazione difficile in a folla è u caosu in e stazioni", disse.

Izmir Metro Inc. Dicendu chì anu ancu scontru cù u Direttore Generale, Ortakaya hà dichjaratu ch'ellu li hà dettu chì l'arrangiamenti fatti per i malati di vista eranu abbastanza è chì u persunale li assisteria s'ellu era dumandatu dopu avè finitu u so altru travagliu. Dichjarà chì anu prutestatu sta attitudine, Ortakaya hà dettu: "A nostra dumanda hè chì installanu un sistema di barriera in e stazioni di metro, chì e porte si apre quandu i treni entranu in a piattaforma. Hè implementatu in alcune stazioni in Istanbul è sò ottenuti boni risultati. Finu à chì stu sistema hè stabilitu, un serviziu efficace di guida di u persunale deve esse furnitu à i passageri cù disabilità visuale. "A rispunsabilità per ogni negatività chì pò accade hè di i gestori di Izmir Metro è Izmir Metropolitan Municipality", disse.

1 Comment

  1. Un DOLORE tipicu specificu à u nostru paese, ma a situazione vera... Ùn ci hè spaziu per più cumenti ! Di novu RAYHABERIn a stampa pigliata pocu pocu da u Metro di BEIJING; Un sistema di sicurezza di sbarcu / imbarcu di u passageru cumplettamente automaticu era visibile nantu à a piattaforma... Tali sistemi muderni è affidabili sò dispunibuli cù un pocu di centesimi in più d'investimentu! Ma per quessa, ci vole à esse a MENTALITÀ necessaria, a cunniscenza, i modi, i costumi... Apparentemente, u scopu ùn hè micca di fà u più mudernu, u più bellu, ma solu di fà una replica di u cumuni.
    IN SINTESI: Cunsiderendu chì i toilette sò ignorati in e stazioni, o piuttostu in tuttu u sistema di trasportu ferroviariu di Izmir (NESSUN WC in ogni locu!), Ancu s'è i soldi investiti sò NOSTRI, u restu sò ditaglii, ùn si pò aspittà più!

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*