Tram - Metro serà custruitu, ma i minibus ùn saranu micca vittime

Tram - Metro serà custruitu, ma i piloti di minibus ùn saranu micca vittime: Fikri Işık, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, chì hà scontru cù i cummercianti di u mercatu a settimana passata è hà datu a bona nutizia di una dumenica à Doğu Kışla, oghje scontru cù i capi di e cooperative minibus-bus à a riunione di cunsultazione organizata da Kocaeli Minibus Drivers and Bus Drivers Cooperative.

Işık hà ancu prumessu à u cunduttore di minibus:
"Ùn sarete micca una vittima"
Fikri Işık, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, chì hà scontru cù i venditori di u mercatu in Antikkapı u weekend scorsu è hà prumessu chì anu da attribuisce u spaziu viotu in Doğu Kuşla à i mercati di u ghjovi è di u sabbatu è chì nisuna tassa di trasferimentu di stalle ùn serà ripresa da u mercatu. venditori, era oghje à a riunione urganizata da l'operatori di u minibus di Kocaeli è a cooperativa di l'operatori di l'autobus.

A riunione di colazione in Antikkapı hà assistitu u presidente provinciale di u Partitu AK, Şemsettin Ceyhan, u secretariu generale di a municipalità metropolitana, u prufessore Dr Tahir Büyükakın, i gestori di e cooperative di minibus è di cunduttori di autobus in a nostra cità, u presidente di a cooperativa di u situ industriale di İzmit Muzaffer Gürfidan, İzmit Bus. U presidente di l'Associazione Terminal Halil Balyam, u presidente di a Camera di i Conduttori di Minibus è Bus di Kocaeli, Mustafa Kurt, u presidente di a Camera di i Veiculi di serviziu Ahmet Taşçı, u presidente di u cumitatu KOTO 17, Sedat Köse. Hè nutate chì i cunduttori di minibus urbani anu mostratu pocu interessu in a riunione.

U presidente di a Camera Kurt hà dettu: "Tutte e cooperative sò in furia per i cungressi. Per quessa, a maiò parte di i nostri amichi ùn anu pussutu assistisce. "Mi scusa in nome di elli", disse è spiegò a situazione à u Ministru Işık. Kurt hà dettu: "Avete aiutatu ogni volta chì eramu in prublemi. "Dopu à l'elezzioni, vi accoglieremu cun una folla assai più grande", disse. Spieghendu i prublemi di i cunduttori di minibus à a riunione, u presidente di a Camera Mustafa Kurt hà dettu:

"Unu di i nostri prublemi più grande hè u trasportu gratuitu di i citadini di più di 65 anni. Vulemu chì u travagliu nant'à sta questione sia realizatu in cunsultazione. U cambiamentu di u veiculu hè statu fattu in Kocaeli. I cummercianti sò stati in serii prublemi. Ci hè un prughjettu di tram. A Municipalità Metropolitana compra 200 autobus grandi novi. Ùn avemu micca vacanze, nè ghjornu nè notte. Facemu u trasportu in nome di u publicu. Transportemu 40 mila persone gratuitamente ogni ghjornu. Questa hè una figura assai seria. L'aspettattivi di i citadini sò illimitati. 2200 persone guadagnanu a so vita in stu settore. Cerchemu di compie u compitu datu à noi. Vulemu successu in u vostru caminu versu a Nova Türkiye ".

Parlendu à a riunione, u Ministru Fikri Işık hà enfatizatu chì a stabilità pulitica hè essenziale per i servizii per operare in Turchia. Dichjarà chì a Turchia hà fattu una longa strada in l'ultimi 13 anni, Işık hà dettu chì l'insulti indicibili sò stati fatti à u presidente è dopu gridavanu "I media ùn sò micca liberi" è hà continuatu cusì: "U presidente cerca i so diritti in tribunale. Perchè anu agitu cum'è ostilità versu Erbakan Hodja in u passatu? Perchè ci era un prughjettu di l'Ecunumia Naziunale. Ogni volta chì Türkiye vole passà à una ecunumia naziunale, l'intrighi cumincianu. "Vulemu chì i nostri cummercianti vedanu sta trappula".

U Ministru Işık hà dichjaratu ch'ellu hè stata cù i cunduttori di minibus da u ghjornu chì hè intrutu in pulitica è chì si sò seduti inseme per risolve i prublemi è hà dettu: "U prublema di u trasportu gratuitu di e persone di più di 65 anni era una pratica ingiusta. T'hà vittimatu. Ùn avemu micca u dirittu di fà pagà i cummercianti per i citadini di più di 65 anni. Vi avemu dettu questu. U parlamentu hà accettatu u regulamentu, u travagliu hè fattu. U Ministeru di a Famiglia è e Pulitiche Suciali depositarà i costi di trasportu à e municipalità. Avete ancu uttene i vostri soldi. Sia voi è u citadinu sarete cunfortu cù l'applicazione. U Ministru Işık hà ricurdatu chì u trasportu era u primu prublema di i citadini in i sondaggi fatti in a nostra cità è hà dettu:

"Hè u nostru duvere di pruduce soluzioni intelligenti. Hè necessariu di maximizà a satisfaczione di i citadini è ùn vittimi micca i cummercianti mentre facenu questu. Ùn ci hè micca un prublema chì ùn pudemu micca risolve quandu si mette à tavula cun voi. Vulemu chì tutti vincenu è esse felici in sta cità. . Semu, parleremu, discuteremu, è pruduciemu inseme e soluzioni più adatte. Introduceremu a nostra cità à u sistema ferroviariu è stabiliscerà una linea di metro. Mentre facendu questi, faremu l'arrangamenti necessarii per ùn diventà micca vittima è ancu benefiziu. "Nimu ùn deve esse preoccupatu per u futuru".

EMISSIONE AUTOMOBILE DOMESTICA
U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık, nantu à a quistione di i ghjurnalisti à a fine di a riunione, hà datu e seguenti informazioni nantu à a fabricazione di l'automobile domestica: "-Avemu travagliatu da più di un annu per una vittura domestica elettrica cù una gamma aumentata. . Una fase di u veiculu elettricu cù una gamma aumentata hè stata cumpletata. Un accordu di cooperazione hè statu firmatu cù a cumpagnia. I veiculi domestici di marca turca seranu nantu à u mercatu prima di 2020. Chjameremu u bravu settore privatu per a so pruduzzione. I veiculi di marca turca seranu di alta qualità, cunfortu è sicuru. U prezzu serà assequible. U prublema di locu hè sempre prestu. U nome di a marca emergerà dopu à u travagliu prufessiunale. "Sarà una marca cum'è THY".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*