Lotteria per quelli chì passanu a funivia, metro da a vostra casa

Lotteria per quelli chì passanu a funivia, metro da a so casa: Lotteria per quelli chì passanu a funivia di metro da a so casa: A Corte Custituzionale hà annullatu u regulamentu chì stipula micca di pagà l'espropriazione à i citadini chì passanu u metro o funivia sottu à a so casa.

A Corte Custituziunale hà annullatu parechji articuli di a lege di u saccu chì hà fattu cambiamenti in a lege di u travagliu è in certi liggi. Cù a decisione di annullamentu presa annantu à l'applicazione di u CHP, u statu duverà pagà i diritti di espropriazione à i citadini per via di investimenti cum'è metro, funivia, sistema di ferrovia ligera.

TAMBI METRO È DENARI
Per riduce i costi d'investimentu, u guvernu hà aghjustatu l'articulu in quantu à u non-pagamentu di i salari sottu u nome di espropriazione, compensazione o altri nomi à i citadini chì passanu u metro è u sistema ferroviariu simili, funivia o ponte sottu u so immubiliare in ordine. per riduce i costi d'investimentu. In a ghjustificazione di sta regulazione, u guvernu hà dichjaratu chì i pruprietarii immubiliarii ùn anu micca utilizatu questi spazii, è ancu chì u valore di e case di questi investimenti hè aumentatu. In ogni casu, a Corte Custituziunale annullatu l'articulu, affirmannu chì un tali arrangiamentu significa chì e lagnanza potenziale di i titulari di diritti ùn ponu esse eliminati è chì a carica hè posta solu nantu à i pruprietarii immubiliarii. Cù a nova decisione, e case di quelli chì passanu u metro sottu a so casa seranu valutate è riceveranu una compensazione o un costu di espropriazione.