I prughjetti di u 2023 farà vola a Turchia

I prughjetti 2023 facenu volà a Turchia: Tunnel Eurasia, Centrale Nucleare Akkuyu, Kanal Istanbul, Treni d'Alta Velocità è i prughjetti di u Centru di Finanza d'Istanbul sviluppati in u scopu di a visione 2023 farà di Turchia un mudellu.

Duranti l'ambienti di 13 anni di fiducia è stabilità, pulitiche ecunomiche contr'à a crisa, riformi suciali è strutturali, u cummerciu esteru è u voluminu di pruduzzione, enormi scontri in l'industria di difesa, Turchia, a speranza di i paesi in via di sviluppu, cù u prucessu di successu in a pulitica estera. , Akkuyu Mentre rinfurzà i so passi audaci versu diventà un attore glubale cù i so prughjetti di Centrale Nuclear, Kanal Istanbul, YHT è Istanbul Finance Center, diventerà un mudellu in u mondu.

VERS A FINI IN EURASIA

Dopu à u prughjettu di u seculu di Marmaray, l'eccitazione hè in u piccu per u Tunnel Eurasia, chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù una autostrada sottu u fondu di u mari. In u Tunnel Eurasia, chì riducerà a distanza trà Göztepe è Kazlıçeşme da 100 minuti à 15 minuti, ci sò 3 metri per u travagliu di scavi di 340 metri di longu da esse cumpletu. U 440 per centu di u tunnel di 3 metri in u Prughjettu di Crossing Tube di l'Autostrada di u Bosforu hè statu finitu. Mentre chì u Ministeru di i Trasporti pensa à finisce u prugettu à a mità di 340, a data di apertura hè stata ritardata. U tunelu hè previstu per esse messu in serviziu trà Aostu è Dicembre 90. Per d 'altra banda, cù a cumissioni di u 2017u Ponte è u Tunnel di Eurasia dopu à Marmaray, un sollievu notevuli accadirà in u trafficu di Istanbul.

15 NOVA LINEA PROGETTI

Turchia, chì cunnetta i cuntinenti per strada cù u Tunnel Eurasia, hà da fà un novu terrenu in u sistema ferroviariu coprendu tuttu u paese cù rete di ferru. Mentre chì e cità cum'è ANKARA, Konya è Istanbul seranu cunnessi trà e altre da e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT), cità cum'è Antalya, İzmir, Sivas è Kayseri seranu cunnessi l'una cù l'altru. In questu cuntestu, i studii di l'offerta è di u prughjettu di TCDD cuntinueghjanu. Hè previstu chì e linee YHT operanu in 2 cità più in 3-15 anni. Inoltre, Turchia, chì sustene i so investitori in a produzzione tecnologica domestica, hà u scopu di utilizà u trenu d'alta velocità naziunale in 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*