Facemu una ferrovia versu l'Algeria

Custruemu una ferrovia per l'Algeria: L'investimenti domestici è internaziunali di l'affari di Çorum ci facenu fieri.

CUSTRUZIONE DI FERROVIA 185 KILOMETRI

AS İnşaat AŞ., operante in u Gruppu Uğur, hà iniziatu à travaglià per custruisce una ferrovia in Algeria à un costu di 300 milioni d'euros. Una nave di equipaggiu per un valore di 30 milioni d'euros hè ghjunta in Algeria u mercuri scorsu. Mentre l'investimentu ferroviariu hè destinatu à esse cumpletu in 24 mesi, l'opere totali di strada è ferrovia sò previsti per ghjunghje à un voluminu di 1 miliardi d'euros in e fasi successive di u prugettu.

Prughjettu 300 MILIONI EUROS

Sicondu a dichjarazione, AS İnşaat A.Ş., YERTAŞ İnşaat Ltd.Şti. Custruisce una ferrovia lunga 185 chilometri in Algeria à u costu di 300 milioni d'euros.

UNA NAVE DI EQUIPAMENTE ARRIVA A ALGER

185 km trà Relizane-Tiaret-Tissemsilt, pianificatu da l'ANESRIF, l'Autorità Ferroviaria Algeriana. Hà firmatu u cuntrattu di custruzzione di a ferrovia.

In u prugettu, induve i 60 km. I machini di travagliu, l'edificazioni viventi è l'equipaggiu partianu da u portu di Izmir à a vigilia è sò ghjunti in Algeria u marcuri 2 di lugliu. Hè statu dichjaratu chì u costu di a machina di custruzzione è l'equipaggiu mandatu era di circa 22 milioni d'euros.

SERÀ COMPLETU IN 24 MESI

Cum'è İnşaat-YERTAŞ İnşaat joint venture, in u scopu di un cuntrattu di 300 milioni d'euros, 185 km da a cità di Relizane in Algeria à a cità di Tissemsilt. Hè statu dichjaratu chì i travaglii di custruzzione sò previsti per esse cumpletati in 24 mesi, chì u cuntrattu attuale per As İnşaat hè solu u principiu, è chì in e fasi successive di u prugettu, i travaglii di strada-ferrovia in Algeria sò previsti per ghjunghje. 1 miliardo d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*