Kolin Construction per travaglià in u Metro di l'Arabia Saudita

Arabia Saudita Mecca Medina High Speed ​​​​Train Project
Arabia Saudita Mecca Medina High Speed ​​​​Train Project

Kolin İnşaat hà participatu à u cunsorziu chì hà vintu u Metro Mecca di l'Arabia Saudita. Kolin İnşaat, un membru di u Joint Venture Group, chì hà vintu a terza offerta di l'aeroportu, hà participatu à u cunsorziu chì hà vintu u Metro Mecca di l'Arabia Saudita.

Kolin İnşaat, inseme cù l'espagnole Isolux Corsan è Saudi Haif, custruiscenu duie linee di Mecca Metro in Arabia Saudita.

U cunsorziu hà vintu l'offerta per e duie linee di u Metro Makkah in Arabia Saudita cù una offerta di 2,3 miliardi di dollari.

Sicondu a dichjarazione fatta nantu à u situ web di a cumpagnia spagnola, a custruzzione di e duie linee di u metro Mecca serà realizatu da a joint venture di a cumpagnia di custruzzione turca Kolin è a Cumpagnia Saudi Arabian Haif. Hè dichjaratu chì e cumpagnie firmaranu u cuntrattu per u prugettu in i mesi à vene.

U prugettu include a custruzzione di e linee B è C di u metro Mecca. A Linea B hè lunga 11.9 chilometri è sarà custituita da trè stazioni. A linea C serà di 13 chilometri è sarà custituita di 6 stazioni.

U cunsorziu serà rispunsevuli di a demolizione di strutture è strutture esistenti, di u trasferimentu di servizii publichi cum'è l'electricità, l'acqua, u gasu naturale è e strade.

U travagliu principiarà l'annu dopu è durà finu à u 2019.

L'impresa di custruzzione malasia Prasarana Group hà vintu l'offerta per 2.4 milioni d'euros è hè stata rispunsevule per u disignu è u sviluppu di u prugettu.

Un sistema di metro di 23 linee per un valore di 6 miliardi di dollari hè custruitu in Riyadh, a capitale di l'Arabia Saudita, è una rete di trasportu publicu per un valore di 9,3 miliardi di dollari hè stata custruita in Jeddah.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*