L'installazione di a funivia di Balçova si scontra cù u publicu u venneri

Impianti di teleferica di Balçova Incontru cù u publicu u venneri: a municipalità metropolitana di İzmir introduverà e strutture di funivia à a stampa è u publicu ghjovi 30 di lugliu. Da u venneri, a stallazione aprirà e so porte à a ghjente di Izmir.

Izmir, Balçova Cable Car, chì sò stati fora di serviziu per 8 anni per via di mantenimentu, saranu rimessi in serviziu dopu à a prumuzione chì si terrà ghjovi. A tarifa d'imbarcu in funivia hè di 6 TL. I cabine 20 in u sistema di trasportu di l'installazione, chì si spetta di mostrà un grande interessu à a ghjente di İzmir cù a so foresta di pini intornu à u lavu Körfez - Balçova Dam, sò stati ancu fatti in culori di l'arcubalenu. 8 passageri per ora ponu esse trasportati in cabine di 1200 persone. A facilità, chì hà pigliatu 2 minuti è 42 seconde, costava 12 milioni di TL. L'arrangementu di l'area di recreazione nantu à a muntagna Dede hè statu ancu cumpletu. Terrazze d'osservazione sò state create per a ghjente di Izmir, chì andarà à a muntagna Dede in funivia. Hà postu ancu binoculi nantu à e terrazze di vista induve si trovanu i banchi, attraversu quale İzmir è u Golfu pò esse vistu.

Diverse funzioni di Grand Plaza, una cumpagnia di a Municipalità Metropolitana, serviranu in l'area di recreazione. Pancake-ravioli casa, panini, toast, dolci, prudutti di panetteria, lochi induve si vende bevande calde è friddi, è sarà apertu un caffè di campagna. Una casa di carne serà ancu stabilita in a stallazione induve un ristorante induve vende varietà di grill serà ancu apertu. A carne per barbecue serà venduta à a ghjente di Izmir à a Meat House. A facilità servirà cù gruppi di posti di barbecue in brique. Un mercatu serà ancu apertu per risponde à i bisogni di a Funivia.