I mega prughjetti di 100 miliardi di dollari cuntinueghjanu senza sospensione

I mega prughjetti per 100 miliardi di dollari cuntinueghjanu senza rallentà: i mega prughjetti di Turchia per più di 100 miliardi di dollari avanzanu à piena velocità. U 70 per centu di u travagliu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim hè statu finitu. U 3 per centu di u tunnel di 340 metri di u Tunnel Eurasia hè statu finitu.

Ancu s'ellu ùn pudia esse furmatu un guvernu dopu à l'elezzioni di u 7 di ghjugnu, i mega prughjetti cuntinueghjanu senza sdegnu. Prughjettu di u Centru Finanziariu di Istanbul (IFC), Tunnel Eurasia, Centrale Nucleare Akkuyu, Prughjettu TANAP, Stream Turcu, Linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT), Canal Istanbul, 2023rd Bridge, 100rd Airport, cù un costu tutale di più di 3 miliardi. dollari chì aiutanu Turchia ghjunghje sin'à i so miri 3 U travagliu cuntinueghja nantu à i prughjetti giganti chì purtaranu Turchia à a cima di u mondu, cum'è l'Automobile Domestica, l'Aviò Naziunale di Passeggeri. U 70 per centu di u travagliu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì culligarà i lati europei è anatolii per a terza volta, hè statu finitu. U 3 per centu di u tunnel di 340 metri in u "Tunnel di l'Eurasia" (Prughjettu di Traversu di Tubi Strait Strait d'Istanbul) hè statu finitu. Mentre chì un accordu hè statu ghjuntu per riceve un prestitu di 90 miliardi d'euros da 7 banche per u terzu prughjettu di l'aeroportu, a prima tranche di 4.5 milioni d'euros hè vinuta da a banca russa dopu l'alizzioni. Mentre chì e coordenate di u Prughjettu Turkish Stream, chì purterà u gasu naturale russo in Europa via Türkiye, sò datu, u protocolu hè previstu per esse firmatu in pocu tempu. Mentre u prucessu di l'infrastruttura cumuna hà iniziatu in u Prughjettu di u Centru finanziariu di Istanbul (IFM), i sforzi di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione per portà l'aeroporti à 500 cità è i treni d'alta velocità à 5 cità cuntinueghjanu. U prucessu di custruzzione di u Prughjettu di Pipeline di Gas Naturale Trans-Anatolian (TANAP), chjamatu Strada di a Seta di l'Energia, cuntinueghja dopu chì a fundazione hè stata stabilita in marzu. In quantu à a vittura domestica, 15 novi prototipi seranu pruvati u mese prossimu. Mentre chì i dettagli tecnichi di u Prughjettu di u Canal Istanbul, in quale sarà fattu un investimentu di 4 miliardi di dollari, sò stati determinati, l'escavazione hè prevista per esse finita à a fine di l'annu.

U trafficu nucleare hè pesante

In u scopu di u Prughjettu di a Centrale Nucleare di Akkuyu, chì serà a prima centrale nucleare di Turchia, hè stata stabilita a fundazione di Strutture Nucleari Marine di Akkuyu. Sicondu l'infurmazioni ottenute da a gestione ecunomica, dopu à u rughjonu in April, sia a Turchia sia a Russia sò cunducendu negoziazioni per pruduce l'electricità da a centrale elettrica prima di a data prevista. I negoziati nantu à u prucessu per a centrale nucleare da esse custruitu in Sinop cuntinueghjanu. U travagliu di a gestione energetica per localizà a terza centrale elettrica cuntinueghja. Hè stimatu chì u costu di trè centrali nucleari, cumpresu a terza, serà più di 60 miliardi di dollari.

AUTOSTRADA NORD MARMARA È PONTE YAVUZ SULTAN SELIM

Finu a data, 49,4 milioni di m3 di scavi è 21,6 milioni di m3 di travagliu di riempimentu sò stati realizati. I travaglii in béton armatu di 31 viadutti, 22 passaggi sotterranei, 2 ponti di torrente è 28 passaggi superiori sò stati cumpletati. U travagliu cuntinueghja in i tunnel Riva è Çamlık cù 35 canali. Mentre a fabricazione di cimentu armatu di e turri nantu à u 3u Ponte di u Bosforu hè stata cumpletata cù u sistema di furmagliu automaticu di arrampicata, l'elevazione di + 305,00 m sopra u livellu di u mari hè stata ghjunta da i dui lati. A fabricazione di cimentu armatu di lastra di sella di torre cuntinueghja. A data prevista di fine hè 2015.

U 90% DI TUNNEL EURASIA hè COMPLETU

U Tunnel di l'Eurasia, chì culligarà i cuntinenti asiatichi è europei per strada sottu u fondu di u mari, hè vicinu à a so fine. Restanu 100 metri finu à a fine di u travagliu di scavi di 15 metri in u Tunnel Eurasia, chì riducerà a distanza trà Göztepe è Kazlıçeşme da 3 minuti à 340 minuti è furnisce un sollievu significativu in u trafficu di Istanbul. U 440 per centu di u tunnel di 3 metri in u Prughjettu di Traversu di Tubi di l'Autostrada di u Strettu di Istanbul hè statu finitu. Mentre u Ministeru di i Trasporti hà previstu di compie u prugettu à a mità di 340, a data di apertura hè stata avanzata. U tunelu hè previstu per esse messu in serviziu trà Aostu è Dicembre 90.

2 cità novi cù Canal Istanbul

In Canal Istanbul, unu di i prughjetti di visione di Turchia chì rende u mondu ghjilosu, u prugettu hè discutitu in duie parte. Mentre u Cunsigliu Supremu di Pianificazione hà ricevutu appruvazioni per u Canal Istanbul, i travaglii di custruzzione sò previsti per inizià à a fine di l'annu. Mentre i prughjetti di cuncepimentu urbanu preparati prima per u Canal Istanbul, induve un investimentu di 15 miliardi di dollari serà fattu, seranu riconsiderati, un pianu di zonificazione serà fattu dopu. U prughjettu, chì prima era previstu per accoglie una pupulazione di 1.2 milioni, hè stata ridutta à 500 mila per ragioni di densità. Una cità di 250 mila + 250 mila persone o 300 mila + 200 mila serà situata da i dui lati di u canali. Mentre hè stimatu chì u costu di u Canal Istanbul hà da ghjunghje à 50 miliardi di dollari cù prughjetti integrati, hè dichjaratu chì 15 mila persone seranu impiegati in a so custruzzione.

U primu gasu da TANAP in 2018

A fundazione di TANAP, chì purterà u gasu Azeri in Europa, hè stata pusata in marzu cù una ceremonia storica chì hà assistitu Aliyev, Margvelashvili è Erdoğan. U prughjettu di 10 miliardi di dollari assicurerà a sicurità energetica di l'Europa è cuntribuisce assai à l'ecunumia turca. U travagliu di custruzzione di u prugettu cuntinueghja à piena velocità. U primu flussu di gasu hè previstu di principià in 2018. Hè dichjaratu chì u Prughjettu TANAP farà cuntributi significativi à l'ecunumia turca cù e novi opportunità di cummerciale è di travagliu chì hà da creà. U costu di u prugettu ghjunghje à 45 miliardi di dollari dopu chì tutte e tappe sò finite. Stu prughjettu serà realizatu cù l'impiegazione di 20 mila persone da 67 pruvince, 600 distretti è 5 paesi.

Trenu à alta velocità à 15 cità

Mentre chì e cità cum'è ANKARA, Konya è Istanbul seranu cunnesse trà e duie cù e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT), cità cum'è Antalya, Izmir, Sivas è Kayseri seranu cunnesse l'una cù l'altru. In questu cuntestu, l'offerta è u travagliu di prughjettu di TCDD cuntinueghja. Hè previstu chì e linee YHT operanu in 2 cità più in 3-15 anni. Türkiye pensa à aduprà u so propiu trenu d'alta velocità in 2018.

U centru finanziariu purterà 20 miliardi d'euros

Mentre chì u prucessu di l'infrastruttura cumuna hà iniziatu in u Prughjettu di u Centru finanziariu di Istanbul (IFC), i sforzi cuntinueghjanu à compie u centru in 2017. Hè stimatu chì se u Prughjettu di u Centru Finanziariu di Istanbul hè implementatu, un totale di 150 mila persone seranu impiegati è un ingressu annuale di 20 miliardi d'euros serà generatu. Istanbul diventerà unu di i centri finanziarii più impurtanti in u mondu.

L'aviò naziunale purterà 70 passageri

Unu di i prughjetti chì farà cuntribuzione significativa à l'ecunumia di Turchia hè l'aviò naziunale di passageri. U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà cuminciatu à travaglià nantu à a tecnulugia di u mutore riunendu ingegneri turchi. Hè previstu di riduce l'impurtazioni cù l'aviò regiunale naziunale, per quale u travagliu cuntinueghja à tutta a velocità. Türkiye hà u scopu di pruduce un aereo naziunale di passageri regiunale cù una capacità di 2023 passageri per u 70, cù tutte e parti esse domestiche. U mutore, a parte più impurtante di l'aeronave, serà cuncepitu da ingegneri turchi.

U protocolu nantu à u Turkish Stream hè nantu à a tavula

Mentre chì e coordenate sò state date per u Prughjettu Turcu Stream, chì purterà u gasu naturale russo in Europa via Türkiye, u so protocolu hè previstu per esse liberatu in u periodu à vene. U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Taner Yıldız è a so squadra stanu cunducendu negoziazioni nantu à u prublema. Cù Turkish Stream, Türkiye diventerà unu di i punti di transizione energetica più impurtanti in u mondu.

4 novi prototipi in vitture domestiche

Ci hè un prucessu cuntinuu per a vittura domestica, chì hè stata travagliatu per anni. A prima fase di u travagliu realizatu sottu a coordinazione di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia hè stata finita à a fini di maghju. U travagliu nantu à u sughjettu hè ghjuntu à una tappa sottu à a dirigenza di TÜBİTAK, è quattru vitture prototipi seranu prudutte à a fine d'aostu. À a fine di u mese prossimu, i veiculi di combustione interna seranu testati cum'è alternativa, cumpresi i veiculi elettrici cù una gamma allargata.

Ferrovia Turchia-Georgia (Kars-Tbilisi) custruzzione di a sezione turca

U travagliu di custruzzione nantu à u prugettu, chì a data di cunclusione prughjettata hè 2015, cuntinueghja à piena velocità. Cù a custruzzione di a Ferrovia Turchia-Georgia; Sarà furnita una cunnessione ferroviaria ininterrotta trà Türkiye è Georgia, Azerbaijan è Repubbliche Turche di l'Asia Centrale. Hè ancu destinatu à rinvià a storica Strada di a Seta è cusì sviluppà a cooperazione ecunomica è culturale trà i paesi.

A prima centrale nucleare serà finita in 2020

In u scopu di u Prughjettu di a Centrale Nucleare di Akkuyu, chì serà a prima centrale nucleare di Turchia, hè stata stabilita a fundazione di Strutture Nucleari Marine di Akkuyu. A custruzzione di a centrale elettrica hè prevista per inizià in 2016. A custruzzione di a centrale elettrica hè destinata à esse cumpletata in 2020 è a prima electricità serà prodotta in 2022. U costu di a Centrale Nucleare (NGP) per esse stabilitu in Mersin Akkuyu hè calculatu cum'è 20 miliardi di dollari. In seguitu, una seconda centrale nucleare per un valore di 22 miliardi di dollari hè prevista à esse custruitu in Sinop da i Giapponesi. Hè stimatu chì u costu di trè centrali nucleari, cumpresu a terza, serà più di 60 miliardi di dollari.

Novu aeroportu (3rd Airport)

U travagliu di custruzzione cuntinua per a custruzzione di u 3rd Airport, chì farà di Istanbul un centru per l'aviazione internaziunale. Mentre chì un accordu hè statu righjuntu in i negoziati di finanziamentu per u prugettu, a prima fase hè prevista per esse cumpletata u 29 ottobre 2017. L'inchiesta geologica cuntinueghja per l'aeroportu, chì hà una capacità di 70-90 milioni di passageri in a so prima fase. Cù a fine di u prugettu, emergerà unu di i più grandi aeroporti di u mondu, cù 165 ponti fissi di passageri, 6 piste è 150 edifici di terminal separati cù una capacità di 4 milioni di passageri / annu. U costu di u prugettu hè di 10.2 miliardi d'euros.

TURKSAT-5A è TURKSAT-6A

TÜRKSAT-5A data di cumpiimentu di u satellitu hè 2018. A documentazione tecnica per u satellitu hè stata preparata. Hè destinatu à avè 5 per centu di cuntribuzione domestica in u satellitu TÜRKSAT-25A. U travagliu nantu à u Prughjettu di Sviluppu è Produzione di Satelliti di Comunicazione Domestica TÜRKSAT-6A cuntinua. A data prevista per a fine hè 2019. TÜRKSAT A.Ş. U prughjettu Satellite Türksat-6A hè statu iniziatu da u Prughjettu Satellite Türksat-6A cù u scopu di Sviluppu è Produzione di Satelliti di Comunicazione Domestica. U Satellite di Comunicazione Domestica Türksat-42A hè previstu per serve nantu à frequenze di a Banda BSS-Ku è ancu di transponder X-Band in orbita XNUMX ° Est.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*